مخفی کردن منوی بالای آفیس 2007

0

ویژگی Ribbon (نشان دهنده منوی بالایی) در آفیس 2007 مملو از ویژگی‌هایی است که حرکت میان گزینه‌های مختلف نوار بالایی را آسان می‌کند، اما فضای زیادی را می‌گیرد. اگر فکر می‌کنید که Ribbon آفیس 2007 خیلی بزرگ است می‌توانید آن را در حالت Auto Hide (پنهان کردن خودکار) قرار دهید تا در عین حفظ تمام عملکردها فضای کاری بیشتری را در اختیار داشته باشید.

برای قرار دادن Ribbon در حالت کمینه (Minimize) فقط کافیست روی یک قسمت باز Ribbon راست کلیک کرده و گزینه Minimize the Ribbon را انتخاب کنید.

افزایش فضای آفیس 2007

در عکس پایین همانطور که مشاهده می‌کنید یک صفحه Word بدون قسمت بالایی Ribbon است که خلوت‌تر و بسیار تمیزتر به نظر می‌رسد!

حذف فضای بالای ورد 2007

زمانی که ریبون مخفی است می‌توانید با کلیک روی تب مورد نظر به منوها دسترسی داشته باشید. هنگامی که موس از روی ریبون خارج شد به صورت خودکار مخفی می‌شود.

مخفی کردن منوی بالای آفیس 2007

ممکن است متوجه یک نوار ابزار زیر Ribbon شده باشید که به عنوان Quick Access Toolbar شناخته می‌شود. شما می‌توانید هر آیتمی را به این منو اضافه یا از آن حذف کنید. همچنین می‌توانید برای داشتن فضای بیشتر آن را در نوار عنوان بالای Ribbon نمایش دهید. کافیست فقط راست کلیک کرده و Show Quick Access Toolbar Above the Ribbon را انتخاب کنید.

منوی بالای آفیس 2007

در پایین صفحه Outlook 2007 که همه چیز تا حد ممکن minimize و مخفی شده است.

outlook 2007

همچنین مواردی که نیاز دارید را می‌توانید به تولبار Quick Access با منوی کشویی کنار آن اضافه کنید. در عکس پایین مشاهده می‌کنید که موارد پراستفاده معمول در دسترس است.

منوی بالای ورد 2007

این تنظیمات برای برنامه‌ای که در آن هستید اختصاصی تنظیم می‌شوند، بنابراین می‌توانید نوار Ribbon در Word را روی حالت مخفی خودکار قرار داده و در PowerPoint حالت اولیه بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.