گلدان سرامیکی نهال خندان

0

کوچک شدن خانه و محل کار باعث عدم حضور نشانه‌هایی از طبیعت در زندگی مدرن نشده است و همیشه علاقه‌مندان به طبیعت یک نشان از آن را نزدیک خود دارند. گیاه‌ها و نهال‌های کوچک یکی از این موارد است که با استفاده از یک گلدان کوچک فانتزی می‌تواند میز کار شما را بسیار زیباتر کند.

یک خانم هنرمندی کانادایی گلدان‌های سرامیکی فانتزی کوچک بسیار زیبایی را با نام Ceramic Sense طراحی کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

گلدان سرامیکی فانتزی

گلدان سرامیکی دست ساز Maya ایده‌آل برای خانه‌ها و محیط‌های کار مدرن که برای گیاهان کوچک تا متوسط نظیر ساکولنت مناسب است. طراحی زیبای گلدان به گونه‌ای است که لبخند را روی هر چهره‌ای پدیدار می‌آورد.

گلدان سرامیکی دست ساز

قطر این گلدان کوچک 11.4 سانتی متر و ارتفاع آن 7.6 سانتی متر است.

گلدان سرامیکی زیبا

این گلدان‌ها دست ساز بوده و ساخت آن‌ها 3 تا 4 هفته طبق گفته سازنده زمان می‌برد. این نمونه با قیمت حدودی 55 یورو عرضه شده است.

گلدان مینیاتوری

گلدان سرامیکی Baby Maya نمونه کوچکتر است و همانطور که از نام آن پیداست بچه گلدان مایاست! این خانم کوچولوی زیبا 3.8 سانتی متر قطر و 3 سانتی متر ارتفاع دارد.

گلدان انگشتی

گلدان Baby Maya در سایت سازنده حدود 29 یورو قیمت گذاری شده است.

گلدان آویز کوچک سرامیکی

نمونه دیگر ساخته شده مایا خانم همراه با تاب هستند که بسیار زیباست و می‌توان آن را در قفسه یا یک شلف دیواری آویزان کرد. ابعاد این گلدان کاملا مشابه نمونه Maya هست. قیمت این نمونه 66.67 یورو در سایت سازنده اعلام شده است.

گلدان آویزان سرامیکی

دو نمونه دیگر نیز با نام‌های LUNA و MONA از دست ساخته‌های این بانوی هنرمند کانادایی که در دو ترکیب رنگ سفید شکلاتی و سفید بژ عرضه شده است. قطر و ارتفاع این نمونه 10 سانتی متر و حدود 60 یورو قیمت گذاری شده است.

خرید شلف گلدان

منبع CeramicSense
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.