تغییر رنگ محیط و تم آفیس 2007

0

طرح رنگ یا همان تم مایکروسافت آفیس 2007 کاملا مطابق با ویندوز ویستا هست، اما خوشبختانه برای کسانی که رنگ آبی روشن را نمی‌پسندند راهکاری برای تغییر رنگ پیش فرض آفیس 2007 وجود دارد.

با تغییر رنگ تم پیش فرض در یکی از نرم افزارهای Access, Excel, Word یا PowerPoint در سایر نرم افزارهای مجموعه آفیس هم اعمال می‌شود. از آنجایی که مراحل انجام کار شبیه به هم هستند از مثال Word استفاده می‌کنیم.

ابندا روی دکمه Microsoft Office در گوشه سمت چپ بالا کلیک کرده و سپس روی گزینه Word Options کلیک کنید.

تنظیمات آفیس 2007

سپس در پنجره باز شده روی گزینه Popular بزنید و بعد از قسمت منوی کشویی Color Schema بین رنگ‌های آبی Blue، نقره‌ای Silver و مشکی Black یکی را انتخاب کنید و سپس روی OK کلیک کنید.

رنگ آفیس 2007

در اینجا ما رنگ مشکی را انتخاب کرده‌ایم، شما می‌توانید یکی از سه رنگ موجود در تنظیمات آفیس 2007 را انتخاب کنید (نقره‌ای هم می‌تواند خوب باشد). حالا اگر سایر نرم افزارهای آفیس نظیر اکسس، اکسل و پاور پوینت را باز کنید شاهد اعمال این تغییر رنگ در آن‌ها نیز خواهید بود. اما اگر از Outlook هم استفاده می‌کنید جریان فرق می‌کند!

رنگ مشکی آفیس 2007

برای اعمال همین تغییرات در نرم افزار Outlook مایکروسافت کافی است یک ایمیل جدید را باز کرده و سپس روی دکمه Microsoft Office در آن کلیک کنید. بعد از آن روی گزینه Editor Option کلیک کرده و همین مراحل بالا را انجام دهید تا تغییر رنگ در نرم افزار ایمیل Outlook نیز اعمال شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.