تغییر زمان ذخیره خودکار ورد 2007

1

قابلیت ذخیره خودکار (AutoRecover) یکی از ویژگی‌های کاربردی مایکروسافت آفیس است که اسناد شما را به صورت خودکار و در فواصل زمانی معین حین ویرایش ذخیره می‌کند تا در صورت خرابی سیستم یا قطع برق از دست نروند.

فاصله زمانی ذخیره اتوماتیک در آفیس 2007 را می‌توانید به سادگی تغییر دهید تا در صورت خرابی ویندوز مشکلی در اسناد در حال ویرایش شما ایجاد نشود. به خصوص اگر به تازگی با سیستم خود مشکل داشته‌اید، حتما زمان را در دوره کمتر تنظیم کنید.

در این مثال ما تنظیمات را برای ورد Word 2007 انجام داده‌ایم، اما این تنظیمات در تمام مجموعه نرم افزار آفیس وجود دارد. ابتدا روی دکمه Office در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و گزینه Word Option را انتخاب نمایید.

ذخیره خودکار ورد 2007

در منوی باز شده از قسمت چپ روی Save کلیک کنید و مطمئن شوید که گزینه Save AutoRecover information تیک خورده باشد.

در اینجا می‌توانید مدت زمان دلخواه خود را برای ذخیره اتوماتیک تنظیم کنید. فاصله زمانی را خیلی کوتاه تنظیم نکنید، البته این مورد به عهده شماست. برای مثال اینجا روی 2 دقیقه تنظیم کرده‌ایم. پس از انجام روی دکمه OK کلیک کنید.

ذخیره اتوماتیک ورد 2007

یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، در صورتی که روی اسناد بزرگ کار می‌کنید و سیستم شما نیز از قدرت متوسط به بالایی برخوردار نیست، تنظیم گزینه AutoRecover روی 1 دقیقه می‌تواند موجب کندی سیستم شما شود. زیرا سند شما هر یک دقیقه یک بار ذخیره می‌شود. البته با توجه به قدرت کامپیوترهای امروزی این مورد چندان اهمیت ندارد.

منبع HowtoGeek
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مصطفی می گوید

    خیلی عالی مرسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.