تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث

0

سیستم صوتی خانگی چیزی نیست که هر چند وقت یکبار آن را با مدل جدیدتری جایگزین کنید. سیستم‌های صوتی معمولا گران قیمت هستند و با نگهداری مناسب می‌توان از آن‌ها برای سال‌های طولانی استفاده کرد. اما با متنوع شدن سرویس‌های پخش موسیقی، اگر سیستم خود را ارتقا نداده باشید ممکن است احساس کنید از زمانه جا مانده‌اید، به ویژه اگر سیستم صوتی شما هیچ گونه اتصال بی‌سیمی نداشته باشد. اینجاست که شاید به دنبال چیزی به عنوان تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث باشید.

برای داشتن یک سیستم صوتی مجهز به بلوتوث نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای جایگزین کردن آن با یک مدل پیشرفته جدید ندارید. تمام چیزی که نیاز دارید یک مبدل بلوتوث برای تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث (گیرنده صوتی بلوتوث) است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

انواع تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث

با استفاده از یک تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث که با نام گیرنده صوتی بلوتوث نیز شناخته می‌شود به راحتی می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را از دستگاه‌های مختلف دارای بلوتوث، نظیر موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ، روی اسپیکر قدیمی خود گوش دهید.

این مبدل‌ها قابلیت اتصال به انواع اسپیکر و سیستم‌های صوتی مختلف را دارد که در ادامه به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم. لازم به ذکر است از یک تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث می‌توان برای تبدیل هدفون معمولی به بلوتوث و حتی اضافه کردن قابلیت بلوتوث به سیستم صوتی خودرو استفاده کرد.

مبدل BCR02 ORICO

تبدیل بلوتوث برای ضبط ماشین

گیرنده صوتی BCR02 از بلوتوث ورژن 4.0 بهره می‌برد و دارای کابل AUX متصل است که قابلیت اتصال به انواع اسپیکر و پخش خودرو با ورودی 3.5 میلی متری را دارد. این دستگاه دارای باطری داخلی قابل شارژ است. ویژگی خاص این محصول قابلیت پاسخگویی و رد تماس تلفنی است و همین ویژگی آن را برای استفاده در خودرو بسیار مناسب کرده است. هم‌چنین پشت دستگاه یک چسب دوطرفه قوی وجود دارد که استفاده داخل خودرو را ساده می‌سازد.

گیرنده بلوتوث ماشین BCR02

مبدل BTS01 ORICO

تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث

مبدل BTS01 نیز یک تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث با دو خروجی متفاوت است. این دستگاه نیز از بلوتوث نسخه 4.0 استفاده می‌کند و دارای باطری داخلی است. علاوه بر خروجی 3.5mm AUX دارای خروجی استریو RCA L/R نیز هست که برای برخی از سیستم‌های صوتی می‌تواند کاربردی باشد. از دکمه روی دستگاه برای پخش، توقف و رفتن به آهنگ بعدی می‌توان استفاده کرد.

گیرنده بلوتوث صوتی BTS01

مبدل BR01 ORICO

تبدیل اسپیکر معمولی به اسپیکر بلوتوث

گیرنده صوتی BR01 نسبت به دو مدل قبلی پورت خروجی بیشتر و البته قیمت بالاتری نیز دارد. این مدل نیز دارای باطری داخلی قابل شارژ است و از بلوتوث ورژن 4.1 بهره می‌برد. سه نوع خروجی AUX 3.5mm، صدای دیجیتال اپتیکال و کواکسیال نیاز کاربر را برای اتصال به انواع اسپیکرهای قدیمی، سیستم‌های صوتی و سینمای خانواده برآورده می‌کند. هم‌چنین این مدل دارای قابلیت NFC است که از آن می‌توان برای اتصال سریع موبایل به دستگاه استفاده کرد.

گیرنده صوتی بلوتوث BR01

مبدل‌های بسیاری علاوه بر مدل‌های معرفی شده برای تبدیل اسپیکر معمولی به بلوتوث در بازار وجود دارد که کارکرد کلی آن‌ها شبیه به هم است. نکته‌ای که هنگام خرید باید در نظیر بگیرید این است که علاوه بر قابلیت‌ها و تنوع خروجی دستگاه، کیفیت صدای خروجی نیز در قیمت محصول تاثیرگذار است. برای اطمینان از کیفیت بالای مبدل، بهتر است خرید خود را از برندهای شناخته شده همراه با گارانتی معتبر انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.