چگونه گوشی موبایل و تبلت را به تلویزیون وصل کنیم

55

در حالی که به لطف وجود صفحه نمایش‌های بزرگتر، بهتر و گزینه‌های بیشتر سرگرمی، تماشای فیلم و عکس در اسمارت فون و تبلت می‌تواند یک تجربه عالی و فوق العاده باشد. اما هنوز هم یک مهمانی و دورهمی خانوادگی شبانه همراه با تماشای یک فیلم خوب مسلما بر تماشای آن در گوشی موبایل ارجحیت دارد. خوشبختانه امروزه راه‌های بسیاری برای اتصال گوشی به تلویزیون وجود دارد. در ادامه به چند روش با سیم و بی‌سیم خواهیم پرداخت.

اتصال گوشی موبایل به تلویزیون LCD

اتصال از طریق HDMI

اگر گوشی موبایل یا تبلت شما دارای یکی از خروجی‌های HDMI باشد می‌توان برای اتصال گوشی به تلویزیون دارای پورت HDMI به صورت مستقیم از کابل HDMI استفاده کرد. پس از اتصال هر آنچه که روی تبلت و موبایل نمایش داده شود، روی تلویزیون هم نشان داده خواهد شد. به این معنی که شما می‌توانید به بررسی عکس و ویدئو، وب گردی، استفاده از اپلیکیشن یا حتی بازی کردن روی یک صفحه نمایش بزرگ بپردازید. زمانی که می‌خواهید بازی کنید یا هنگامی که نمی‌خواهید اتاق را برای مشکلات فنی (نظیر از دست رفتن اتصال Wi-Fi) ترک کنید، اتصال سیمی HDMI بهترین گزینه ثابت شماست.

با توجه به وضعیت اتاق نشیمن، ممکن است کابل HDMI بلندتری بخواهید. اکثر کابل‌ها بین 1.5 تا 5 متر هستند، اما اگر به کابل بلندی نیاز دارید، می‌توانید کابل 20 متری HDMI هم در بازار پیدا کنید. که یک گزینه ایده‌آل برای کنترل نمایش از روی کاناپه است!

کابل HDMI اتصال گوشی به تلویزیون

HDMI داری سه اندازه مختلف در کانکتور است. HDMI معمولی (یا Type A در سمت چپ) پورت اندازه کامل است که آن را در دستگاه‌هایی که مشکل فضا ندارند (نظیر تلویزیون، لپ تاپ و کنسول بازی) خواهید یافت. سوکتی که احتمالا روی تبلت و گوشی موبایل پیدا خواهید کرد یکی از دو مدل مینی HDMI (وسط، Type C) یا میکرو HDMI (راست، Type D) خواهد بود. از این‌ها، micro HDMI یا Type D از همه کوچکتر است. هر کدام از این پورت‌ها را که تبلت شما داشته باشد، می‌توانید با صرف هزینه‌ای اندک کابل مربوط به آن را تهیه کنید. توجه داشته باشید که کابل‌های مستقیم تبدیلی مانند کابل میکرو HDMI یا مینی HDMI معمولا دارای متراژ 1.5 متری هستند و برای متراژ بالاتر باید از یک تبدیل HDMI مناسب همراه با کابل استفاده کنید.

تعدادی از تبلت‌ها از پورت HDMI یا انواع کوچک آن استفاده می‌کنند. The Acer Iconia A1, Tesco Hudl, Archos 80 Titanium, Nokia 2520 نمونه‌ای در میان بسیاری از تبلت‌هایی هستند که ساده‌ترین روش را برای اتصال به تلویزیون ارائه می‌دهند. هر چند، شما محدودیتی در خرید تبلت با خروجی HDMI برای وصل کردن به تلویزیون ندارید، زیرا روش‌های دیگری نیز وجود دارد.

[icon type=”vector” icon=”fa-icon-shopping-cart” align=”right” size=”24″ icon_color=”#8224e3″ hover_animation=”border_increase” ] خرید کابل HDMI 4K

اتصال گوشی به تلویزیون با MHL / SlimPort

HDMI به آسانی قابل درک است؛ پورتی است که تنها یک کار انجام می‌دهد. نقطه ضعف این است که تمام تبلت‌ها دارای خروجی HDMI نیستند. خبر خوب این است که یک جفت استاندارد با پشتیبانی گسترده ظهور کرده‌اند که به دارندگان اندروید این امکان را می‌دهد تا دستگاه خود را به یک صفحه نمایش خارجی با استفاده از پورت میکرو USB وصل کنند.

استانداردهای ذکر شده یکی MHL و جدیدتر از آن SlimPort است. کارکرد هر دو مانند هم است و به سادگی از پورت micro USB روی دستگاه اندرویدی برای انتقال تصویر استفاده می‌کنند.

اتصال گوشی به تلویزیون SlimPort

SlimPort و MHL همانند HDMI از صدا و تصویر به صورت همزمان با هشت کانال صدای فراگیر در دسترس پشتیبانی می‌کنند. هر دو معمولا به یک مبدل نیاز دارند؛ یک تبدیل کوچک بین دستگاه و تلویزیون که سیگنال گوشی موبایل را به یک سازگار با HDMI تبدیل می‌کند. در حال حاضر MHL توسط طیف وسیعی از سازندگان تبلت و اسمارت فون پشتیبانی می‌شود.

MHL دارای نسخه‌های مختلفی است و ما در حال حاضر شاهد نسخه 3 هستیم که حداکثر رزولیشین تصویر در آن به 4K بهبود یافته است. این همانند SlimPort بوده و به این معنی است که هر دو استاندارد مشخصات فنی بسیار مشابه ارائه می‌کنند. یک مزیت MHL این است که از طرف تولیدکنندگان تلویزیون بسیاری پشتیبانی می‌شود. اگر به پشت تلویزیون نگاه کنید، و پورت HDMI را ببینید که لوگوی MHL بالای آن باشد، می‌توانید از کابل HDMI به micro USB (یا همان کابل پسیو MHL) استفاده کنید که انرژی را به تبلت و اسمارت فون منتقل می‌کند؛ به این معنی که دیگر نیازی به تبدیل یا کابل اضافه‌ای نیست.

اگر تلویزیون شما از MHL پشتیبانی نمی‌کند یا دستگاه شما دارای SlimPort است، نیاز به یک مبدل دارید. کاربران SlimPort ممکن است کمی بیشتر از استفاده کنندگان MHL خرج کنند. اگر از MHL استفاده می‌کنید به احتمال زیاد نیاز به یک منبع انرژی خارجی دارید. MHL 3 می‌تواند تا 10 وات از دستگاه میزبان بگیرد.

با SlimPort نیازی به منبع تغذیه خارجی نیست (مقدار کمی انرژی از دستگاه میزبان گرفته می‌شود) که موجب راه اندازی راحت‌تر آن می‌شود.

پشتیبانی از MHL و SlimPort بسیار متفاوت است. با سه نسخه مختلف MHL موجود علاوه بر SlimPort، نیاز به بررسی مشخصات دستگاه خود قبل از خرید مبدل خواهید داشت. به عنوان نمونه Microsoft Surface و Samsung Galaxy Tab 3 از MHL پشتیبانی می‌کنند، در حالی که Google Nexus 5 از SlimPort پشتیبانی می‌کند.

کاربران Apple راه ساده‌تری دارند. اگر چه iPad از نظر زبان فنی با DisplayPort سازگار است، ولی تنها راه اتصال آن به صفحه نمایش استفاده از مبدل و کابل اختصاصی اپل است.

[icon type=”vector” icon=”fa-icon-shopping-cart” align=”right” size=”24″ icon_color=”#8224e3″ hover_animation=”border_increase” ] تبدیل MHL به HDMI

اتصال گوشی به تلویزیون بی سیم

اتصال بی‌سیم و وایرلس

ارسال تصویر به صورت بی سیم نیز یکی از روش‌های جدید و راحت اتصال گوشی موبایل به تلویزیون است. یک نکته خوب در مورد اندروید این است که بیش از یک راه برای انجام این کار وجود دارد.

ارسال ویدئو با Miracast

میراکست – Miracast یک تکنولوژی است که داخل برخی تلویزیون‌ها (یا دستگاه‌های سینمای خانواده) گذاشته شده که به شما امکان پخش محتوای رسانه‌ای از دستگاه سازگار اندروید و ویندوزفون را روی شبکه Wi-Fi خانگی می‌دهد. گوشی‌ها و تبلت‌های با Android 4.2 Jelly Bean و بالاتر دسترسی به Miracast دارند، اگر چه همه دستگاه‌های اندرویدی و کامپیوترها توانایی منعکس کردن صفحه نمایش موبایل را با میراکست ندارند. گوشی‌های جدیدتر مانند LG G4 می‌توانند این کار را انجام دهند.

بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند دارای این قابلیت به صورت داخلی هستند، به این ترتیب می‌توانید برنامه و تصاویر مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. مایکروسافت هم به تازگی پشتیبانی خود را از Miracast روی Xbox One شروع کرده، اگر چه فقط برای تبلت‌های دارای ویندوز 8.1 قابل اجراست.

هم‌چنین در صورت عدم پشتیبانی تلویزیون از Miracast، می‌توان از دانگل میراکست برای ارسال تصویر به صورت بیسیم به تلویزیون استفاده کرد. این دانگل مستقیم به پورت HDMI تلویزیون متصل شده و کار می‌کند.

یکی از مزایای Miracast این است که نصب و راه اندازی آن به سادگی انجام می‌شود. به این صورت که پس از جستجوی دستگاه و پیدا کردن و انتخاب آن تصویر گوشی و تبلت روی تلویزیون نمایش داده می‌شود.

استفاده از DLNA

گوشی‌های موبایل دارای گواهی DLNA نظیر Samsung Galaxy S6, S6 Edge یا HTC One M9 می‌توانند به خوبی Xbox One به پروژکتور، ست تاپ باکس و تلویزیون دارای DLNA متصل شوند، زمانی که هر دو دستگاه به یک روتر اینترنت وصل باشند. در صورتی که تلویزیون شما دارای سیستم DLNA نباشد، می‌توانید از دانگل DLNA برای ارسال تصویر بی‌سیم به تلویزیون استفاده کنید.

استریم با Apple TV

AirPlay که توسط دستگاه‌های iOS مورد استفاده قرار گرفته است، به صورت وایرلس آهنگ، عکس و ویدئو را به ست تاپ باکس شما می‌فرستد. شما به یک Apple TV نیاز خواهید داشت و سپس فقط کافیست به سادگی آیکون AirPlay را از Itunes یا اپلیکیشن ویدئویی (یا اپلیکیشن پشتیبانی شده دیگر) برای استریم به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون انتخاب کنید.

اگر امکانات Apple TV مورد نیاز شما نیست و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای فقط ارسال بیسیم تصویر به تلویزیون از دستگاه Apple خود پرداخت کنید، کافیست یک دانگل HDMI وایرلس دارای سیستم AirPlay را خریداری کنید.

[icon type=”vector” icon=”fa-icon-shopping-cart” align=”right” size=”24″ icon_color=”#8224e3″ hover_animation=”border_increase” ] دانگل HDMI وایرلس با پشتیبانی EZCast, AirPlay, Miracast, DLNA

با استفاده از دانگل بالا می‌توانید هر گوشی موبایل و تبلتی را به تلویزیون وصل کنید. فقط کافیست تلویزیون شما ورودی HDMI و USB داشته باشد.

منبع: + و +

ممکن است شما دوست داشته باشید
55 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام گوشی نوکیا 7 پلاس را چطور به ال سی دی وصل کنم؟

    1. تتیس بلاگ می گوید

      یکی از روش‌های بالا برای همه گوشی‌های موبایل قابل استفاده است.

  2. Muhammad می گوید

    ايا همه ي تلويزيون ها از اتصال بي سيم با دانگل پشتيباني ميكند؟؟؟؟

    1. تتیس بلاگ می گوید

      هر تلویزیونی که دارای پورت HDMI باشه بله. البته فاصله حدودی 8 متری رو هم در نظر داشته باشید.

  3. علی می گوید

    من قبلا گوشی glx ایرانی داشتم اسپایدر 1 و با کابل شارژر به راحتی به تلویزیون وصل میشدم
    اما الان سامسونگ دارم و برای اتصال به تلویزیون باید لوازم جانبی بخرم!
    یعنی هم برای گوشی پول بیشتر دادم و هم امکانات کمتری دارم. خیلی پشیمونم
    متاسفانه ما از تولیدات داخلی حمایت نمیکنیم و داریم به اقتصاد خودمون و مملکتمون ضربه میزنیم

  4. نفیسه می گوید

    سلام.گوشی من سامسونگ a5 هست و تلویزیونمون هم سونی ال سی دی
    چطور میتونم تصویر گوشی رو روی تلویزیون بندازم؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. وب نویس می گوید

      کلا مقاله در مورد همین سوال هست. متاسفانه توضیح بیشتری وجود نداره که خدمت تون عرض کنم.

  5. مسعود می گوید

    سلام
    با سپاس از همراهی و راهنمایی خوب تان..
    من گوشی سامسونگ A7 2016 دارم که متاسفانه از MHL پشتیبانی نمیکنه..
    چطور میتونم به تلویزیون غیر هوشمند وصل شم..البته تی وی HDMI داره
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. وب نویس می گوید

      همونطور که در مقاله ذکر شده بهترین راه برای شما استفاده از دانگل HDMI هست.

  6. بابک می گوید

    با سلام. من یه گوشی گلکسی اس 5 دارم که متاسفانه تاچ و ال سی دی شکست. در حال حاظر هیچ تصویری ندارم. از اونجایی که قیمت تعمیر به صرفه نیست و من هم اطلاعات خیلی مهمی تو گوشی دارم میشه به تلوزیون وصل کرد تا بتونم اطلاعات رو یاداشت برداری کنم؟

    1. وب نویس می گوید

      نه متاسفانه باید برای اتصال به تلویزیون تنظیمات مورد نیاز روی گوشی اعمال بشه که بدون تصویر قاعدتا امکان پذیر نیست.

  7. امیر می گوید

    سلام گوشی من هواوی P9 lite است فقط micro usb دارد از MHL و micro hdmi پشتیبانی نمیکند میخام به تلویزیون وصل کنم باهاش بازی کنم یه راهی است از طریق کابل وصل کنم اگه نیست از کدام دانگل استفاده کنم تا بهتر بازی کنم لطفا کمکم کنید ممنون

    1. وب نویس می گوید

      از طریق کابل خیر امکان پذیر نیست. دانگلی که آخر مطلب لینک شده می‌تونید استفاده کنید.

  8. مهرداد می گوید

    سلام .گوشی من GFIVE tango3 هست.آیا میشناسید؟این گوشی رو چگونه به تلویزیون سامسونگ وصل کنم؟فدای شما مرسی.

    1. وب نویس می گوید

      متاسفانه نسبت به این مدل شناختی ندارم اما از دانگل HDMI وایرلس می‌تونید استفاده کنید.

  9. محمد می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت مدیران عزیز…من یک گوشی LG K8 خریدم با کابل USB نه به کامپیوتر وصل میشه ن به تلویزیون کابلمم سالمه و گوشی سامسونگ باهاش وصل میشه درضمن کابل otg هم بهش وصل میکنم هیچ هشداری نمیده نمیدونم پشتیبانی نمیکنه یا. مشکل دیگه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. وب نویس می گوید

      احتمالا تنظیمات نوع اتصال در گوشی به درستی اعمال نشده

  10. HANA می گوید

    سلام من گوشیم g5 هستش ولی نمیتونم به تلویزیون وصل بشم چون تلویزیون ما با برنامه screen share وصل میشه به راحتی ولی متاسفانه گوشی من این برنامرو نداره و وقتی این برنامه رو دانلود هم کردم وصل نشد چیکار کنم که بدون سیم با کابل به تلویزیون وصل شم؟

    1. وب نویس می گوید

      برای اتصال بیسیم در صورتی که تلویزیون Miracast نداره میتونید از دانگل HDMI استفاده کنید.

  11. Zaniar می گوید

    سلام تلویزیون ما ایرانیه ۵۵ اینچ شرکت TCL از HDMI پشتیبانی میکنه گوشیمم کهsamsung j7 مدل 2016 هستش آیا میتونم با دانگل میراکست به تلویزیون وصل شم و همه چیزو بدون قطع و وصل و با کیفیت نگاه کنم

    1. وب نویس می گوید

      بله مشکلی نداره

  12. یوسف می گوید

    با سلام گوشی من سامسونگ هستش و تلویزیون هم ال جی هستش…متاسفانه تلویزیون از وای فای ساپورت نمیشه ولی پورت یو اس بی و اچ دی ام آی ساپورت میشه ….میخاستم ببینم راهی داره که با استفاده از کابل شارژر یا کابل رابط یو اس بی بتونم فیلم و موسیقی رو از تلویزیون اجرا کنم یا نه ….اگر نرم افزار خاصی هست ممنون میشم راهنمایی کنید ….با تشکر

    1. وب نویس می گوید

      سلام. در مطلب بالا چند روش رو توضیح دادیم باید ببینید کدوم یکی با گوشی شما سازگار هست.

  13. میلادkh می گوید

    سلام،برای تلویزیون هایش غیر هوشمند چه روشی برای انتقال هست،با تشکر از راهنمایی شما.

    1. وب نویس می گوید

      برای تلویزیون‌های قدیمی می‌توانید از مبدل‌های AV استفاده کنید.

  14. amir می گوید

    سلام میخواستم بدونم اگه تلویزیون سامسونگ به اینترنت گوشی وصل کنیم بعد تلویزیون اپدیت کنیم مشکلی برای تلویزیون یا گوشی بوجود نمیاد؟؟!

    1. وب نویس می گوید

      خیر مشکلی نداره.

  15. امیر می گوید

    سلام ببخشید گوشی من جی 3 هست ایا می شور با دانگل HDMI به مانیتور وصل کرد ویا کابل شارژ لطفا زود جواب بدید

    1. وب نویس می گوید

      بله با دانگل روی تمام گوشی‌ها امکانش هست.

  16. حسین می گوید

    من گوشیs6 دارم و یه کابل slimport گرفتم و تلوزیون هم سامسونگه و نمی دونم چطوری وصل کنم هیچ سایتی هم مرحله به مرحله توضیح نداده

    1. وب نویس می گوید

      در مشخصات فنی Samsung S6 چیزی مبنی بر پشتیبانی از Slimport یا MHL ذکر نشده. شما باید از راهکارهای بیسیم استفاده کنید.

  17. علی می گوید

    سلام مدل گوشی من galaxy j7 است چه کار کنم تا به تلوزیون متصل کنم تا عکس ها و فیلم ها را در تلوزیون ببینم

    1. وب نویس می گوید

      سلام. از دانگل HDMI میتونید استفاده کنید.

  18. ABDOLLAH می گوید

    سلام خیلی تو اینترنت گشتم و شما از همه کامل تر توضیح دادین واقعا دمتون گرم.
    ولی بازم مشکل من حل نشد!!!
    تلوزیون ما تمام چیز هایی که گفتین رو ساپورت میکنه.
    مثلا من به صورت بی سیم به تلویزیون وصل میشم (خود تلوزیون این قابلیت رو داره مثل screen mirroring در سامسونگ) ولی فقط بدرد اهنگ و ویدیو و عکس میخوره! بازی های حجم بالا 100 مگابایت رو با لگ اجرا میکنه.و قدرت انتقال پایین هست!
    بعد که دیدم کارمو راه نمیندازه رفتم یه تبدیل MHL خریدم.
    پورت یو اس بی رو به شارژر وصل میکردم میکرو رو به موبایل و HDMI رو به تلوزیون وصل میکردم(به اچ دی ام ای MHL هم وصل میکردم.).
    بعد که همه کار هارو انجام دادم رفتم که با تلوزیون برم روی HDMI بعد که رفتم نوشت سیگنال موجود نیست!!!
    تلوزیونمون هم Hisense هست و روی LG هم تست کردم هر دو گفتن سیگنال موجود نیست.
    همه جا رو چک کردم و حتی تو تنظیمات تلوزیون هم رفتم ولی چیز خاصی نبود.
    رفتم یه تبدیل mhl دیگه خریدم اونم جواب نداد!!!
    چیکار کنم؟ تاحالا 100 تومن الکی حروم کردم.
    اینم بگم که موبایلم S5 هست و از otg و MHL هم پشتیبانی میکنه. همچنین روی S7 و GRAND PRIME هم تست کردم ولی همشون میگن سیگنال وجود ندارد.

    چیکار کنم؟
    تورو خدا راهنمایی کنید منو.

  19. امید می گوید

    با سلام
    گوشی بلک بری پرایو را از چه راه های میشه به ال سی دی متصل کرد ؟
    با تشکر

    1. وب نویس می گوید

      برای مدل گوشی شما میشه از مبدل Slimport استفاده کرد.

  20. هادی می گوید

    سلام تلوزیون پلاسما رو چطور میشه به گوشی وصل کرد؟

    1. وب نویس می گوید

      تفاوتی در نوع تلویزیون نیست. فقط تلویزیون باید یا دارای سیستم‌های بیسیم نظیر میراکست باشه یا پورت HDMI داشته باشه.

  21. علی می گوید

    سلام گوشی LG G3 من دارم mhl داره يا نه؟؟؟؟

    1. وب نویس می گوید

      سلام. خیر به جاش SlimPort داره که البته برای استفاده نیاز به مبدل خاصی داره.

  22. بهمن می گوید

    با سلام
    ایا با کابل MHL می توان گوشی هواوی انر4Cرا به تلویزیون هوشمند متصل کردبرای انتقال تصویر و ویدیو؟

    1. وب نویس می گوید

      سلام. نه متاسفانه این مدل گوشی از MHL پشتیبانی نمی‌کند. با استفاده از دانگل وایرلس HDMI می‌توانید تصویر خود را به تلویزیون منتقل کنید.

  23. مجيد می گوید

    سلام من با g4متصل ميشم واقعا لذت ميبرم يه گوشي بسيار بزرگ جلو رو ميبينم گوشي رو ميزارم كنار و با كنترل تلويزيون تمام كارهايي رو كه با گوشي ميشه انجام داد رو انجام ميدم واقعا محشره
    ولي متاسفانه با گوشي ديگري متصل ميشم خيلي هم خوبه ولي نميشه با كنترل تلويزيون كار كرد غير فعاله راه حلش چيه در ضمن گوشي m2 سوني هستش
    من با miracast متصل ميشم حتما تجربه كنيد خيلي حال ميده لذت ببريد

  24. Ebi می گوید

    سلام من قبلا گوشیم p8 لایت با کابل USB به تلوزیون وصل میشد ولی حالا نمیشه کابلشو هم تعویض کردم نشد و فقط قسمت عکسها قابل مشاهده است لطفا راهنمایی کنید

    1. وب نویس می گوید

      سلام. گوشی شما که قابلیت MHL نداره و با کابل USB معمولی هم نمیشه از این قابلیت استفاده کرد.

  25. حسین می گوید

    سلام. مدل گوشی من جی سون هست. آیا بدون خریدن چیزی میتونم رو تلویزیون ال ای دی بندازم تصویر گوشیمو ؟؟؟

    1. وب نویس می گوید

      سلام. اگر گوشی شما قابلیت Mirroring داشته باشه و تلویزیون شما هم از Wireless Display – Miracast پشتیبانی کنه بله.

  26. علی می گوید

    سلام .من هواوی p7 دارم و با سیم شارژر وصل میشم به ستاب باکس و اتصال usb نمایش داده میشه ولی با سامسونگ j7 این اتفاق نمی افته . باید به تنظیم های خاصی دسترسی داشته باشم. لطفا توضیح دهید

    1. وب نویس می گوید

      با سلام. معمولا در دستگاه‌های اندروید هنگام اتصال به USB نوع اتصال پرسیده میشه که برای حالتی که مد نظر شماست باید روی MTP قرار بدید. اگر مشاهده نمیکنید در تنظیمات گوشی به دنبال گزینه نوع اتصال USB بگردید.

  27. مهدی زلفی می گوید

    من بلد نیستم آیا با کابل شارژرم وصل میشه؟

    1. وب نویس می گوید

      خیر با کابل شارژر امکانش نیست.

  28. حسین می گوید

    سلام.
    چرا گوشی هواوی با کابل usb شارژر به تلوزیون وصل میشه و تلویزیون حافظه گوشیو میخونه ولی گوشی سامسونگ رو مستقیم وصل میکنی میزنه usb متصل نیست؟

    1. وب نویس می گوید

      سلام. بعید میدونم نوع گوشی تفاوتی در قابلیت مد نظر شما داشته باشه. توجه داشته باشید هنگام اتصال گوشی به تلویزیون یا دستگاه دیگه برای استفاده از فایل‌های گوشی باید تنظیم اتصال روی File Transfer باشه.

  29. Shaina می گوید

    سلام مدل موبایل من galaxy J7 هستش ولی با هر برنامه ای امتحان کردم نمیتونم به تلوزیون وصلش کنم چکار کنم؟

    1. وب نویس می گوید

      شما با استفاده از دانگل HDMI می‌تونید به سادگی گوشی رو به تلویزیون وصل کنید. مدل گوشی هم در این مورد مهم نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.