بالبینگ نسل جدید چراغ خواب

0

بسیاری از افراد از چراغ خواب در اتاق خود استفاده می‌کنند. شما حتما لامپ‌های رشته‌ای کوچک رنگی با حباب شیشه‌ای که روی دیوار به عنوان چراغ خواب نصب بود به خاطر دارید که گاهی اوقات رنگ زننده‌ای هم داشت! امروزه نسل جدیدی از چراغ خواب‌های رومیزی با نام بالبینگ وارد بازار شده که در عین حال که یک لامپ LED دو بعدی است، اما در نگاه از روبه‌رو یا پشت سه بعدی به نظر می‌آید. به لطف تکنولوژی‌های جدید می‌توان روی مواد 2D تصاویر 3D ساخت که یک نمونه از کاربرد آن در بالبینگ است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

بالبینگ

صفحه‌ی پلکسی که نقش پخش نور و ایجاد طرح چراغ خواب سه بعدی را دارد، از جنسی شفاف و با ضخامت بسیار کم بین 4 تا 5 میلی متر و 100% صاف ساخته شده است. بالبینگ یک نور ملایم بسیار زیبا با طراحی خاص خود به اتاق شما می‌بخشد که در عین اینکه دو بعدی است اما سه بعدی به نظر می‌رسد. توهم نوری که به وسیله آن ایجاد می‌شود مطمئنا باعث شگفتی دوستان و خانواده شما خواهد شد. بالبینگ علاوه بر اینکه به عنوان چراغ خواب شناخته می‌شود، می‌تواند به عنوان یک وسیله سرگرم کننده و جذاب برای بچه‌ها در اتاق‌شان باشد.

برای روشنایی بالبینگ از لامپ‌های LED با نور گرم استفاده می‌شود که علاوه بر راندمان بالای مصرف انرژی،‌دارای طول عمر 50,000 ساعت است و بیش از حد هم گرم نمی‌شوند. هم‌چنین طرح‌های بالبینگ به آسانی قابل تعویض است و می‌توانید با کمترین هزینه طرح جدیدی را داشته باشید.

چراغ بالبینگ

راهنمای خرید بالبینگ

در اینچا به چند نکته برای خرید بالبینگ اشاره می‌کنیم که بهتر است به آن‌ها توجه داشته باشید:

  • کیفیت برش صفحه پلاستیکی طرح سه بعدی و استحکام پایه آن.
  • قابلیت تعویض طرح بالبینگ برای جلوگیری از هزینه مجدد در صورتی که بخواهید از طرح دیگری در آینده استفاده کنید.
  • تامین انرژی به وسیله آداپتور برق برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از خطر برق گرفتگی و آتش سوزی (نمونه‌های با برق مستقیم ایمنی لازم را نداشته و توصیه نمی‌شوند)
  • داشتن کلید روشن / خاموش روی پایه دستگاه برای استفاده راحت‌تر و جلوگیری از قطع و وصل مکرر دوشاخه برق آداپتور
  • قابلیت باز شدن و تعویض لامپ LED به منظور تعویض احتمالی لامپ در آینده
خرید چراغ خواب سه بعدی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.