میز و صندلی مخصوص لپ تاپ

0

امروزه لپ تاپ‌ها در بسیاری از خانه‌ها جای کامپیوترهای رومیزی را گرفته‌اند. علاوه بر کمبود جا در آپارتمان‌ها، قابلیت پرتابل بودن لپ تاپ جذابیت بیشتری در انتخاب نسبت به کامپیوتر ایجاد می‌کند. به همین ترتیب برای استفاده بهتر و راحت‌تر از نوت بوک نیاز به یک میز و صندلی مخصوص لپ تاپ احساس می‌شود.

اکثر افراد از لپ تاپ خود روی میز جلو مبلی، میز تحریر معمولی، روی زمین یا پاهای خود استفاده می‌کنند. همه اینها علاوه بر عدم راحتی کاربر هنگام استفاده مشکلاتی نظیر کمر درد، ناراحتی شانه و خستگی زودرس می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات پیشنهاد ما استفاده از یک میز لپ تاپ استاندارد است. در ادامه به معرفی یک میز و صندلی مخصوص لپ تاپ می‌پردازیم و سپس نمونه‌های مشابه داخلی را برای خرید معرفی می‌کنیم.

میز و صندلی مخصوص لپ تاپ

میز و صندلی مخصوص لپ تاپ Perfect Chair

تصور کنید که یک مبل راحتی بسیار خوب دارای یک صفحه چرخنده باشد که به میز لپ تاپ تبدیل شده و ترکیب این دو با هم یک میز و صندلی مخصوص لپ تاپ را بسازند. Perfect Chair یک مبل راحتی ویژه است که یک میز نگهدارنده لپ تاپ چوبی در کنار خود دارد. این میز به راحتی باز شده و روبه روی شما قرار می‌گیرد. ارتفاع صفحه چوبی میز لپ تاپ قابلیت تنظیم داشته و شیب آن نیز تا 45 درجه قابل تغییر است. همچنین دو گیره فلزی با سری پلاستیکی برای جلوگیری از سر خوردن لپ تاپ در انتهای صفحه قرار گرفته است.

میز و صندلی مخصوص لپ تاپ

قابلیت ویژه‌ای که این میز و صندلی مخصوص لپ تاپ دارد این است که زاویه خود صندلی نیز به کمک کنترل برقی که در کنار آن قرار دارد قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند خود را در حالت دلخواه قرار دهد. همچنین زیرپایی چرمی که کل قسمت زانو تا مچ پا را تحت پوشش دارد از آویزان شدن پاها جلوگیری می‌کند.

میز و صندلی لپ تاپ

در اصل Perfect Chair یک صندلی راحتی است که برای آن یک صفحه جانبی به عنوان میز لپ تاپ در نظر گرفته شده است و به راحتی روی آن نصب می‌شود.

میز و صندلی لپ تاپ

صندلی‌های راحتی Perfect Chair در بازار آمریکا از قیمت 2599 تا 4299 دلار عرضه شده است که در کنار آن باید 399 دلار نیز برای صفحه نگهدارنده لپ تاپ هزینه کرد! البته به دلیل قیمت بالای این محصول امکان خرید اقساطی برای این محصول در سایت سازنده برای مشتریان آمریکایی فراهم شده است. در ادامه شما را به مشاهده ویدیو معرفی اختصاری این میز و صندلی مخصوص لپ تاپ دعوت می‌کنیم.


متاسفانه نمونه تولیدی داخلی برای نمونه محصولی که در بالا معرفی شد در بازار ایران پیدا نکردیم، اما در ادامه یک میز حرفه ای لپ تاپ را معرفی می‌کنیم که نمونه داخلی با قیمت مناسب نیز دارد.

استند لپ تاپ برای صندلی و مبل

طبق یک بررسی کلی انجام شده همان طور که در بالا گفتیم، بسیاری از افراد در خانه از لپ تاپ خود روی مبل راحتی به صورتی که لپ تاپ روی پاها یا روی میز جلو مبلی باشد استفاده می‌کنند. در هر دو حالت مشکلاتی نظیر خستگی زودرس و احساس درد در کمر، دست‌ها و پاها وجود دارد.

در ادامه یک استند لپ تاپ ویژه را معرفی می‌کنیم که از آن می‌توان در کنار مبل راحتی، صندلی و حتی کاناپه و تخت خواب به صورت لم داده استفاده کرد. این استند در کنار یک صندلی ارگونومیک یا حتی مبل راحتی می‌توان نقش یک میز و صندلی مخصوص لپ تاپ را ایفا کند.

استند لپ تاپ کنار صندلی

با استفاده از این استند لپ تاپ می‌توانید در زاویه 135 درجه‌ای قرار بگیرید که راحت‌ترین حالت برای پشتی ماست و می‌توان گفت حالت ارگونومیک ایده‌آلی است. صفحه نگهدارنده لپ تاپ کاملا قابل تنظیم است و به صورت معلق روی بدن و پاهای شما قرار می‌گیرد. بدین ترتیب نیازی به استفاده از پاها برای ثابت نگه داشتن لپ تاپ نیست.

استند مخصوص لپ تاپ

این استند نگهدارنده لپ تاپ را در موقعیت تنظیم شده به صورت ثابت نگه می‌دارد، در عین حال صفحه قابلیت چرخش داشته و به راحتی می‌توانید از پشت لپ تاپ بلند شده و سپس با همان موقعیت قبلی به جای خود برگردید. در کنار صفحه نگهدارنده لپ تاپ یک سینی ثابت جداگانه برای استفاده ماوس قرار داده شده است. برای استفاده طولانی مدت بهتر است از ماوس جداگانه استفاده کنید تا به سندروم تونل کارپال دچار نشوید.

در ادامه می‌توانید یک ویدئو کوتاه از معرفی این استند لپ تاپ فوق العاده مشاهده کنید.


همان طور که در ویدئوی بالای مشاهده کردید طراحی این پایه لپ تاپ به نحوی است که از آن می‌توان به عنوان یک میز لپ تاپ برای رختخواب نیز استفاده کرد و برای هر دو طیف افراد راست دست و چپ دست مناسب است.

این میز لپ تاپ در سایت سازنده ایتالیایی خود با قیمت 120 یورو عرضه شده است. خوشبختانه این مدل در داخل کشور نیز در دو مدل و سه رنگبندی ساخته و در تتیس مارکت برای خرید عرضه شده است که می‌توانید از لینک زیر خریداری کنید.

میز لپ تاپ پروتیبل

در صورتی که از لپ تاپ بیشتر به صورت نشسته و روی زمین استفاده می‌کنید، می‌توانید میز لپ تاپ نشسته را از فروشگاه خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.