YOUMO چند راهی ماژولار هوشمند

0

طراحی ماژولار چند راهی برق YOUMO به شما امکان استفاده از گزینه‌های مختلفی را می‌دهد. شما با استفاده از این وسیله می‌توانید از قابلیت‌هایی نظیر شارژر وایرلس و اینترنت اشیا، سوکت‌های برق اروپایی و آمریکایی و شارژر چند پورت USB به صورت یکجا استفاده کنید.

چند راهی چند کاره YOUMO

با YOUMO می‌توانید سه راهی برق سفارشی خود را داشته باشید. 3 متراژ مختلف و 7 رنگ بندی زیبای سیم متصل به YOUMO هر سلیقه‌ای را پاسخگو خواهد بود. هر چیزی را که نیاز دارید به راحتی می‌توان به YOUMO اضافه کرد. قابلیت بیشتر یا پورت‌های برق بیشتر؟ تفاوتی نمی‌کند. YOUMO با استفاده از یک پایه اصلی امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بسیاری از ما خواهان داشتن یک چند راهی در سفر همراه خود هستیم، اما با توجه به ابعاد آن‌ها این کار مشکل بوده و همراه داشتن آن جاگیر است. اما با این چند راهی می‌توانید تنها قابلیت‌هایی را که نیاز دارید همراه داشته باشید و بقیه را نیز در صورت لزوم در جای دیگری در چمدان خود برای مواقع مورد نیاز نگه دارید. چند تکه کوچک راحت‌تر از یک تکه بزرگ در چمدان‌ها جا می‌شود.

چند راهی مسافرتی

YOUMO دارای یک ماژول هوشمند سازی است که به اتصال آن می‌توان روی دستگاه‌های متصل به چند راهی را از راه دور (اینترنت اشیا) کنترل و نظارت داشت. برای این کار کافیست ماژول هوشمند سازی را متصل و بعد ماژول برق مورد نظر را وصل کنید. با اپلیکیشن YOUMO گزینه‌های موجود برای تغییر وضعیت دستگاه‌های متصل را روی گوشی موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود دریافت خواهید کرد. برای مثال می‌توانید لامپ رومیزی خود را برای روشن و خاموش شدن در ساعت خاصی برنامه ریزی کنید. یا اینکه اگر وسیله‌ی روشنی در آشپزخانه داشته باشید یک پیام هشدار دریافت کنید.

اپلیکیشن هوشمند YOUMO

سازندگان YOUMO در حال کار روی ماژول‌های توسعه‌ای جدید هستند تا کارایی آن را، با توجه به استفاده در خانه، محل کار، استدیو، مدرسه و جاده افزایش دهند. به همین دلیل پلت فرم را به صورت متن باز ساخته‌اند تا علاقه‌مندان، توسعه دهندگان و شرکت‌ها بتوانند در ساخت ماژول‌های جدید همکاری کنند. مسلما در آینده شاهد ماژول‌های کاربردی و جدیدی برای YOUMO خواهیم بود.

چند راهی ماژولار

برای استفاده از این چند راهی ابتدا نیاز به تهیه سیم و پایه اصلی آن دارید و سپس بر اساس نیاز خود می‌توانید ماژول مورد نظرتان تهیه کنید. ماژول‌های موجود YOUMO در حال حاضر شامل موارد زیر است:

پایه سیم اصلی: موجود در سه متراژ 1.5، 2.5 و 4 متری و 7 رنگ سیم سفید، مشکی، آبی، قرمز، سبز، زرد و سیاه و سفید.

ماژول SOLO: شامل یک پریز برق و دو پورت شارژر USB برای شارژ آسان دو دستگاه.

ماژول 3 تایی (اروپایی): سه پریز برق کلاسیک اروپایی برای اتصال دستگاه‌های مختلف.

ماژول 4 تایی (آمریکایی): طراحی شده فقط برای دوشاخه‌های آمریکایی.

ماژول شارژر رومیزی چند پورت: برای شارژ 4 دستگاه به صورت همزمان.

ماژول شارژر بی سیم : قابلیت شارژ گوشی موبایل و تبلت دارای استاندارد شارژ وایرلس Qi.

ماژول هوشمند: قابلیت استفاده از اینترنت اشیا به وسیله اضافه کردن ماژول به YOUMO و نظارت و کنترل تمامی دستگاه‌های متصل به آن با اپلیکیشن مخصوص.

در فاز اول ساخت این چند راهی پریزهای استاندارد US و EU مد نظر قرار دارد و بعد از اتمام آن سوکت دیگر کشورها نیز اضافه خواهد شد.

ماژول YOUMO

ماژول‌های دیگری نیز برای YOUMO در حال طراحی و توسعه است که بر کارایی آن خواهد افزود و کاربران بنابر نیاز خود هر یک آن‌ها را می‌توانند در آینده تهیه کنند. هم‌چنین کاربران می‌توانند پیشنهادات خود را برای طراحی ماژول‌های جدید به شرکت ارائه کنند. در حال حاضر از ماژول‌های در حال ساخت YOUMO می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماژول اسپیکر بلوتوث بیسیم: گوشی دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی با اتصال به بلوتوث گوشی موبایل و تبلت.

ماژول چراغ: اضافه شدن یک چراغ LED با سنسور حرکتی برای دیدن همه پورت‌ها در گوشه تاریک یا استفاده به عنوان چراغ خواب.

ماژول پاورلاین: دسترسی به شبکه LAN با کمک شبکه برق در همه اتاق‌ها.

ماژول محافظ برق: با اضافه کردن این ماژول یک محافظت اضافی برای وسایل متصل در برابر شوک و نوسان الکتریکی خواهید داشت.

ماژول ریپیتر وای فای : افزایش برد وایرلس زمان اختلال زیاد شبکه یا فاصله زیاد از فرستنده.

ماژول سنسور: کار کردن با دیگر دستگاه‌های هوشمند خانه، کنترل بهتر دما و نور خانه و …

ماژول امنیتی: نظارت روی فضا از طریق روش‌های شناسایی مادون قرمز و فراصوت.

ماژول همه کاره: بر اساس ماژول تکی Solo، یک خروجی پریز برق قابل استفاده برای همه دو شاخه‌های استاندارد سراسر جهان در کنار دو پورت شارژ USB.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.