GeoOrbital تبدیل دوچرخه برقی در 60 ثانیه!

0

دوچرخه یکی از وسایل حمل و نقل مورد علاقه اکثر جامعه است. در چند سال اخیر نیز دوچرخه‌های برقی محبوبیت فراوانی بین عموم یافته‌اند. اما تا به حال به این فکر کرده‌اید که چطور می‌شود یک دوچرخه را برقی کرد؟ شاید گاهی دلمان برای دوچرخه کلاسیک‌مان تنگ شد و خواستیم به دنیای رکاب زنی برگردیم. آیا دوچرخه معمولی را می‌توان به دوچرخه برقی تبدیل کرد؟

چرخ دوچرخه برقی

GeoOrbital اختراعی است که تجربه جدیدی از دوچرخه الکتریکی به ما می‌دهد. در حقیقت این وسیله یک چرخ الکتریکی است که جایگزین چرخ جلو دوچرخه شده و آن را تبدیل به یک دوچرخه برقی می‌کند. با GeoOrbital شما در کمتر از 60 ثانیه یک دوچرخه برقی خواهید داشت!

تبدیل دوچرخه برقی

چرخ GeoOrbital در کمتر از 60 ثانیه و بدون نیاز به هیچ ابزاری روی دوچرخه نصب می‌شود. هر چیزی که برای تبدیل دوچرخه خود به یک دوچرخه الکتریکی نباز دارید در این چرخ گنجانده شده است!

این چرخ روی صدها دوچرخه از سبک‌های مختلف تست شده و تقریبا با اکثرا دوچرخه‌ها سازگار است. چرخ در دو سایز عرضه شده که بیش از 95 درصد دوچرخه‌های بزرگسالان را پوشش می‌دهد.

GeoOrbital

GeoOrbital ساده‌ترین راه برای داشتن یک دوچرخه برقی است. تنها چیزی روی چرخ نیست یک کنترل کوچک انگشتی است که به راحتی روی فرمان نصب می‌شود.

گاهی اوقات نیاز به سرعت دارید. یا نیاز به شتاب گیری در یک تقاطع کنار اتومبیل‌ها دارید و یا اینکه می‌خواهید به آرامی به خانه برگردید. موتور DC 500W بدون جاروبک نصب شده روی این چرخ به شما امکان سرعت گیری 32 کیلومتر بر ساعت در 6 ثانیه را می‌دهد و شما همیشه می‌توانید با پدال زدن سریع‌تر هم حرکت کنید.

در این چرخ برقی از باطری لیتیوم پاناسونیک 36V با بالاترین کیفیت استفاده شده که قابل جدا شدن است. هر باطری با کمک پدال تا 80 کیلومتر را طی می‌کند (برای مدل 26 اینچ این میزان به 50 کیلومتر کاهش می‌یابد). بدون پدال زدن نیز می‌توان با یک باطری 33 کیلومتر را طی کرد (20 کیلومتر برای چرخ 26 اینچ). مسلما با پدال زدن بیشتر مسیر بیشتری را طی خواهید کرد و همیشه می‌توانید برای مسیرهای طولانی‌تر یک باطری یدکی همراه داشته باشید.

به کمک یک دوچرخه برقی دیگر نیازی به انتظار برای اتوبوس و یافتن جای پارک ماشین ندارید. علاوه بر اینکه استفاده از این وسایل موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا شده و به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند. در طول سال گذشته آزمون‌های زیادی روی این چرخ انجام شده تا بهترین عملکرد آن را شاهد باشیم.

دوچرخه الکتریکی

همان طور که در برخی از شرایط خاص حرکت چهار چرخ یک اتومبیل می‌تواند به پایدار و کنترل بیشتر آن کمک کند، در دوچرخه نیز این امکان می‌تواند مفید واقع شود. شما با استفاده از GeoOrbital و پدال زدن دوچرخ متحرک چیزی شبیه 4WD خواهید داشت!

ویژگی جالب دیگر این چرخ جنس تایر آن است که از فوم جامد بوده و هیچ گاه پنچر نشده و نیازی به تنظیم فشار باد نیز ندارد! با استفاده از آخرین تکنولوژی فوم تراکم بالا، تایر همانند تایرهای سنتی دوچرخه عمل می‌کند، اما هرگز پنچر نخواهد شد!

یک پورت خروجی USB نیز روی باطری تعبیه شده که با آن می‌توانید گوشی، چراغ دوچرخه یا حتی اسپیکر بلوتوث خود را در مسیر شارژ کنید. با جدا کردن باطری از روی چرخ یک پاور بانک بزرگ پرتابل خواهید داشت که برای یک روز شما در کنار ساحل کافیست.

Dollar-icon GeoOrbital در حال حاضر برای عرضه 949.99 دلار قیمت گذاری شده است.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.