کیف 4 کاره مدرن شهری Urban Pack

0

کیف مدرن 4 کاره

این کیف با الهام از سبک زندگی پویا و پرتحرک شهری ساخته شده و قادر است به 4 مدل کیف رودوشی، کیف شانه‌ای، کیف کمری و کیف قلابی تبدیل شود.

این کیف مدرن شهری طوری طراحی شده که می‌توانید تمام وسایل ضروری خود را در آن قرار دهید. این کیف قابل استفاده در 4 حالت مختلف، متناسب با هر روز، هر سبک و هر فعالیتی است. با توجه به زندگی بسیار پویای شهرهای مدرن امروزی و اینکه ما اغلب فعالیت‌های مختلفی، نظیر دوچرخه سواری و پیاده روی، بعد از روز کاری خود داریم، این کیف طراحی شده است. بسیاری از ما یک سبک راحت را ترجیح می‌دهیم و کوله پشتی و کیف‌های کار سنتی احتمالا برای یک روز پرحادثه ما مناسب نیست. از این رو Urban Pack طراحی شد.

کیف مدرن شهری

یکی از ویژگی‌های این کیف سیستم بند مخفی آن است که امکان تبدیل کیف به مدل‌های مختلف را می‌دهد. این کیف مینیمالیستی در اندازه دقیقی داشته که می‌توانید تمام وسایل ضروری خود را در آن جای دهید. طراحی کیف ترکیبی از پارچه کتانی سازگار با محیط زیست، چرم کلاسیک و پارچه راه راه فضای داخلی است.

کیف مدرن چندکاره

کیف شهری مدرن

Urban Pack هم‌چنین دارای ویژگی‌های بسیار خوب برای مسافران و کسانی است که بیشتر در رفت و آمد هستند. این با بهترین کیفیت ساخته شده و نیاز شما را به یک کیف برای همراهی در رفت و آمدهای مکرر تامین می‌کند.

کیف مدرن جدید

کیف جدید مدرن

کیف همه کاره مدرن

از ویژگی‌های منحصر به فرد این کیف بند پارچه‌ای نگهدارنده سیم آن است. این نگهدارنده به شما امکان دسته بندی سیم‌های داخل کیف را می‌دهد. هم‌چنین این بند قابلیت نصب روی بند کیف را نیز داشته که می‌توان طول اضافه سیم هدفون را داخل آن نگه داشت و به راحتی از موزیک در طی مسیر بی هیچ زحمتی لذت برد.

نگهدارنده سیم هدفون کیف

کیف Urban Pack از جنس ORTEX ساخته شده که یک پوشش پارچه‌ای روی برش لبه‌ها نیز دارد. در کنار وزن سبک، دوام بالا و مقاوم بودن در برابر آب، ORTEX به دلیل شیوه خاص تولید، 99٪ مصرف آب در روند تولید را کاهش می‌دهد. اگر چه این مواد بسیار گران‌تر از پارچه‌های معمول هستند، اما به دلیل عملکرد و فن‌آوری برجسته ORTEX، از آن استفاده شده است. سایر کیف‌های خود نظیر کیف هارد اکسترنال و کیف موبایل و … خود را نیز به راحتی می‌توانید در این کیف قرار دهید.

Dollar-icon کیف Urban Pack با قیمت 129 دلار عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.