کیف آیفون چرمی و زیبا Access Case

3

هکیف چرمی آیفون و آیپد

Access Case یک کیف زیبا و کاربردی است که برای آیفون طراحی شده است، هم‌چنین این کیف مدل‌های دیگری نیز برای دیگر محصولات Apple طراحی و ساخته است. این کیف آیفون زیبا از چرم لوکس و دست ساز ایتالیایی و توسط Nodus طراحی و ساخته شده است.


عامل مبتکرانه و هوشمندانه در این محافظ فلیپ کاور آیفون و آی پد استفاده از تکنولوژی Micro-Suction برای حفاظت از دستگاه شماست.

میکرو ساکشن

شما می‌توانید به سرعت و سادگی آیفون و آیپد خود را در این کیف قرار داده و از آن جدا کنید. در این کیف خبری از گیره‌های پلاستیکی نگهدارنده‌ای که کاربر را در قرار دادن و جدا کردن گوشی موبایل دچار زحمت می‌کند نیست. پدهای میکرو ساکشن که درون این کیف محافظ آیفون جاسازی شده به راحتی به دستگاه محکم چسبیده و آن را با هزاران خلاء کوچک به طور مطمئنی نگه می‌دارد.

کیف فیلیپ کاور آیفون

خوب، همان طور که می‌دانید کیف‌های دارای لبه و گیره ممکن است به دستگاه شما آسیب رسانده و آن را خش بیاندازد. علاوه بر این، اگر شما دوست دارید از گوشی خود بدون کیف و چیز اضافی دیگر استفاده کنید و در عین حال در هنگام جابه‌جایی و سفر از آن در کیف محافظت کنید؛ مسلما گیره‌ها و لبه‌های پلاستیکی کیف‌های معمول برای شما مشکل ساز خواهد بود.

کیف چرمی iPhone

پدهای Micro Suction به گونه‌ای طراحی شده است که هر سطح تمیز، صاف و بدون سوراخی را با قدرت باورنکردنی ای محکم گرفته و زمانی که دستگاه از آن جدا شود، هیچ اثری از خود روی آن به نمی‌گذارد. این ویژگی برای بدنه‌های آلومینیومی، شیشه‌ای و پلاستیکی صاف محصولات Apple ایده آل است.

کیف آیفون چرمی

لایه‌ی داخلی کیف از پوشش جیر تیره ساخته شده که بسیار نرم است و به دستگاه آسیب نمی‌رساند. نوار چرم داخلی نیز می‌تواند به عنوان یک جیب مناسب و مطمئن جهت نگهداری پول نقد و کارت مورد استفاده قرار گیرد.

کیف چرمی آیفون

این کیف برای آیفون 6/5/5S/5C/4/4S و آیپد 2/3/4/Air
iPad mini 1/2 عرضه شده است.

فیلیپ کاور چرمی آیفون

کیف آیفون 6

کیف آی پد

کیف آیپد

فیلیپ کاور چرمی آیفون

کیف چرمی iPad

کیف چرم آیفون

کیف چرم iPhone

کیف چرم ایفون

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. وحيد می گوید

    سلام
    چطوري ميشه از اين كيفا تهيه كرد؟؟

    1. وب نویس می گوید

      سلام. متاسفانه در بازار ایران ندیدم من این کیف رو. اگر امکان خرید از خارج کشور رو دارید لینک سایت تولید کننده درج شده.

      1. وحید می گوید

        بالاخره موفق شدم گیرش بیارم ، از خودت شرکت nodus خریدم متاسفانه ایران نداشت تا دستم رسید قیمتش شد 411هزار تومان ارزشش رو داره خیلی شیکه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.