ساعت پروژکتوری دیواری هوشمند جالب

0

ساعت دیواری هوشمند

از دیرباز ساعت‌های دیواری جزوی از وسایل معمول خانه بوده و معمولا به غیر از طرح و شکل ظاهری، تغییری اساسی در مدل‌های مختلف آن صورت نگرفته و صرفا نیز وظیفه نمایش ساعت و در بعضی مدل‌ها تاریخ را بر عهده داشته‌اند که البته کارکرد اصلی آن‌ها نیز همین است. اما Coolest Clock چیزی فراتر از یک ساعت دیواری است. یک ساعت ساده و زیبا با سیستم پروژکتور دیواری که می‌تواند انواع مختلفی از ساعت همراه با اطلاعات را به نمایش بگذارد.

شاید ظاهر ساعت دیواری شما برای‌تان خسته کننده شده باشد، اما با این ساعت می‌توانید طرح‌های مختلف و متنوع ساعت را روی دیوار خانه خود مشاهده کنید.

ساعت دیواری هوشمند

Coolest Clock یک وسیله هوشمند چند منظوره است که امکان مشاهده اطلاعات مختلف همراه با زمان را با طرح و رنگ‌های جذاب متنوع به شما می‌دهد.

ساعت هوشمند دیواری

ظاهرهای هوشمند این ساعت قابلیت شخصی سازی را داشته و می‌تواند اطلاعاتی نظیر آب و هوا، وضعیت فیس بوک، توییت‌های دوستان، موقعیت مکانی افراد خانواده روی نقشه، عکس، اخبار فوری از کانال‌های مورد علاقه، نتایج مسابقات ورزشی، یادآوری لیست انجام کارها و چیزهای دیگر را نمایش دهد.

ساعت پروژکتوری دیواری هوشمند

طراحی و ساخت این ساعت دیواری با کیفیت بالایی انجام شده و به راحتی روی دیوار نصب می‌شود.

ساعت دیواری پروژکتوری هوشمند

از مزایای دیگر این ساعت دیواری هوشمند قابلیت تنظیم و کنترل آن به وسیله‌ی اپلیکیشن موبایل است. کاربر می‌تواند با نصب اپلیکیشن این اسمارت واچ دیواری روی گوشی موبایل خود می‌تواند شکل‌های مختلفی از ساعت را ایجاد و نمایش دهد و هم‌چنین مشخص کند که چه اطلاعاتی از گوشی و وب روی ساعت نمایش داده شود.

به وسیله‌ی این ساعت دیواری هوشمند می‌توانید اطلاعات مختلفی نظیر مکان خود، آهنگی که گوشی می‌دهید، آخرین عکس‌های خود و بسیاری از اطلاعات شخصی دیگر را روی ساعت به افراد داخل خانه، حتی زمانی که در خانه نیستید، نمایش دهید.

ساعت دیواری پروژکتوری

Dollar-icon این ساعت دیواری پروژکتوری هوشمند با قیمت 189 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.