چگونه ردیف شماره را به کیبورد گوگل اضافه کنیم؟

0

شماره های کیبورد گوگل

تایپ کردن یک سری از اعداد در متن با صفحه کلیدهای لمسی می‌تواند پرزحمت و دست و پا گیر باشد. خوشبختانه، کیبورد گوگل این امکان را به شما می‌دهد تا یک سطر اختصاصی اعداد را به بالای صفحه کلید اضافه کنید. بنابراین دیگر در زمان تایپ به صورت مستقیم و به راحتی به شماره‌ها و اعداد دسترسی خواهید داشت.

اگر شما از کیبورد دیگری استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که کیبورد خود را برای این کار به کیبورد گوگل تغییر دهید.

ابتدا باید سری به تنظیمات کیبورد گوگل بزنیم، که می‌توانید آن را در اپلیکیشن کیبورد پیدا کنید. یا اینکه از طریق مسیر Setting > Language & Input > Google Keyboard وارد تنظیمات صفحه کلید می‌شوید.

اعداد کیبورد گوگل اندروید

سپس از این قسمت وارد Appearance & layouts > Custom input styles می‌شوید. سپس روی آیکون + (بالای صفحه سمت راست) بزنید. برای Language (زبان) را English (US) و Layout را PC انتخاب کنید. سپس روی گزینه Add (اضافه کردن) بزنید. بعد از این کار باید طرح کیبورد جدید را برای استفاده فعال کنید.

حالا کیبورد گوشی یا تبلت خود را از داخل برنامه‌ای اجرا کنید. دکمه Space (فاصله) را نگه دارید تا لیست طرح‌های کیبورد ایجاد شده باز شود، و بعد گزینه English (US) (PC) را انتخاب کنید.

حالا یک ردیف اضافی در بالای کیبورد، شامل تمام اعداد را مشاهده خواهید کرد. این حالت مقدار بیشتری از صفحه نمایش را می‌گیرد، اما اگر با تایپ اعداد و شماره‌ها سر و کاری زیادی دارید، این طرح کیبورد برای شما می‌تواند بسیار مفید باشد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.