میز آشپزخانه ChopChop برای افراد با اختلال جسمی

0

میز آشپزخانه ChopChop

تهیه و پخت و پز غذا کار معمول و ساده‌ای به نظر می‌رسد. تمام کارهای آشپزی، از تهیه آب جوش گرفته و خرد کردن سبزیجات و دیگر کارها بدیهی و ساده فرض می‌شود. اما همین  اقدامات به ظاهر ساده و روزمره، در صورتی که فرد دارای ناتوانی‌های شخصی باشد یا فضای کار بسیار کوچکی داشته باشد، می‌تواند پیچیده و سخت شود. برای افراد پا به سن گذاشته و معلول این کار می‌تواند بیشتر از یک کار، به یک سرگرمی لذت بخش تبدیل شود. میز آشپزخانه ChopChop به وسیله Dirk Biotto طراح آلمانی خوش ذوق طراحی و ساخته شده است. این میز آشپزخانه ابزارهای زیبا، کاربردی و مفیدی را برای حل مشکلات معمول آشپزخانه برای هر فرد خانه‌دار، ناتوان جسمی و دیگر افراد فراهم می‌کند.

میز آشپزخانه کاربردی

میز آشپزخانه جدید

میز آشپزخانه و سینک
سینک ظرفشویی با کاور راه راه استیل برای آبچک
میز آشپزخانه چوبی
کناره‌ی لبه دار برای نان و مواد غذایی دیگر

کناره‌ی لبه دار این میز این امکان را به کار می‌دهد تا نان و دیگر مواد غذایی که نیاز به برش دارند را با استفاده از یک دست برش دهد. قرارگیری مواد غذایی در این بخش میز از لیز خوردن آن‌ها جلوگیری کرده و در نتیجه برش آن‌ها را برای فرد آسان می‌کند.

میز رنده آشپزخانه
رنده توکار با انواع مختلف تیغه

رنده توکار این میز آشپزخانه به فرد این امکان را می‌دهد تا با یک دست مواد غذایی مختلف را رنده کرده و به راحتی مواد رنده شده را از کشوی زیر رنده برداشته و استفاده کند. هم‌چنین رنده‌ی این میز دارای تیغه‌های مختلف است که می‌توان برای انواع مواد غذایی از آن استفاده کرد.

میز آشپزخانه چوبی جدید
گیره میز برای نگهداری شیشه و بطری

از دیگر مزایای این میز، می‌توان به گیره‌ای که در سمت راست آن تعبیه شده اشاره کرد. به وسیله این گیره به راحتی می‌توان انواع شیشه و قوطی را برای باز کردن و استفاده کردن محکم نگه داشت.

میز آشپزخانه چوبی

میز آشپزخانه معلولین

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.