بررسی دستگاه فیلیپس لومیا SC2006

0

Philips Lumea SC2006 یک دستگاه IPL با کیفیت اعلاء است و مناسب کسانی است که خواستار کیفیت بالا بوده و اندکی بودجه بالاتری دارند. طراحی این دستگاه همان طور که از فیلیپس انتظار می‌رود بسیار خوب و یکپارچه است. 87 درصد از افرادی که فیلیپس لومیا SC2006 را استفاده و بررسی کرده‌اند، امتیاز 4 و 5 ستاره به آن داده و نتایج دریافتی خوبی را گزارش کرده‌اند، بنابراین این دستگاه به راحتی می‌تواند نشان 5 ستاره را از آن خود کند.

دستگاه لیزر خانگی فیلیپس لومیا SC2006 دارای سَری بزرگ و 140,000 فلش است که تعداد استفاده درمانی بیشتری را نسبت به بسیاری از دستگاه‌های دیگر با لامپ جایگزین، فراهم می‌کند. همین امر بیان‌گر علت فیمت بیشتر فیلیپس لومیا 2006 است. یکی دیگر از جایزه‌های 5 ستاره برای ارزش طول عمر شگفت انگیز این دستگاه است. استفاده از دستگاه IPL فیلیپس لومیا برای مناطق حساس و با دسترسی سخت با سَری دقیق آن به راحتی و سادگی امکان‌پذیر است. مدت درمان نیز در این دستگاه، یکی از سریع‌ترین‌هاست، پس اینجا نیز یک 4.5 ستاره داریم. طی درخواست پشتیبانی آنلاینی که از فیلیپس داشتیم به سرعت پاسخ خود را دریافت کردیم و از این نظر هم می‌توان یک نشان 5 ستاره به آن بخشید. در ادامه به بررسی کامل دستگاه لومیای فیلیپس SC2006 خواهیم پرداخت.

لیزر خانگی فیلیپس لومیا SC2006

چه کسانی می‌توانند از فیلیپس لومیا استفاده کنند؟

از دستگاه فیلیپس لومیا SC2006 می‌توان روی موهای سیاه، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای و بلوند تیره استفاده کرد، اما لیزر خانگی روی موهای بلوند روشن، قرمز، خاکستری یا سفید کار نمی‌کند. هم‌چنین این دستگاه برای درجه فیتزپاتریک پوست از I تا V مناسب است. اگر پوست شما دارای درجه VI (سیاه مایل به قهوه‌ای یا تیره‌تر) است، برای استفاده از این IPL مناسب یا ایمن نیست. جدول درجه بندی پوست زیر را بررسی کنید.

درجه بندی رنگ پوست

لومیای فیلیپس کار می‌کند؟

طبق بررسی‌های انجام شده، 93 درصد استفاده کنندگان و کسانی که به بررسی لومیای فیلیپس پرداخته‌اند، اظهار کرده‌اند این دستگاه کار می‌کند که آمار قابل توجهی است. 6 درصد از افراد گفته‌اند که دستگاه کار نمی‌کند. البته 5 نظر از این میزان تنها پس از چند جلسه استفاده اظهار نظر کرده و به بازه زمانی درمان توجه نداشته‌اند که فاکتور مهمی است. در استفاده از دستگاه IPL فیلیپس لومیا باید صبر و حوصله به خرج داد و برای مشاهده نتایج آن ممکن است از 6 هفته تا بیش از 6 ماه زمان لازم باشد.

تقریبا تنها 3 نظر در میان بررسی‌ها با مضمون ناراضی بودن از دستگاه فیلیپس لومیا وجود داشت که آن هم به دلیل ناامیدی به خاطر رشد مجدد تکه تکه و فکر به دائمی نبودن نتایج بود. در ضمن فقط یک مورد گزارش خرابی دستگاه در میان بررسی‌ها بود که آن هم تحت شرایط گارانتی تعویض شده بود.

از مجموع 323 بررسی، حدود 59 بررسی (18٪) را غیر مفید یافتیم. برخی نتایج و تجربه خود را به اشتراگ نگذاشته بودند، عده‌ای از دستگاه به صورت نامناسب استفاده کرده و برخی لوازم دستگاه را گم کرده بودند و تعداد زیادی (10٪) تازه شروع به استفاده از لومیای فیلیپس 2006 کرده بودند. بنابراین، با توجه به این که این بررسی‌ها تاثیری در نتیجه پایانی ندارد، آن‌ها را از آمار زیر حذف کرده‌ایم.

تا ماه جولای 2015، 87 درصد از 266 بررسی مفید به فیلیپس لومیا SC2006 رتبه 4 و 5 ستاره داده‌اند.

رتبه بندی لومیا فیلیپس SC2006

این نتایج از بررسی‌های انجام شده برای فیلیپس لومیا SC2006 در amazon.co.uk و Boots.com گردآوری شده است.

بهترین بررسی

در اولین استفاده و بعد از استفاده بار دوم، هیچ تغییری روی موها ایجاد نشد، فقط مدت زمان بیشتری برای رشد مجدد آن‌ها طول کشید. من مقداری نگران بودم که کلا دستگاه به همین شکل باشد. ولی در جلسات سوم و چهارم استفاده شاهد یک تفاوت بزرگ بوده و خوشحال از اینکه ادامه داده بودم. حالا شاید فقط یکبار در هفته اصلاح کنم و تیکه‌های بی‌موی بزرگی در تمام مناطق استفاده شده وجود دارد. اگر چه هنوز کاملا بی‌نقص نیست و فکر می‌کنم در ادامه کاملا بدون مو خواهد شد. من فکر می‌کنم نتایجی که در حال حاضر دریافت کرده‌ام شایسته اعطای 5 ستاره به دستگاه باشد. هم اکنون بسیار ساده است که موی زائد من تحت کنترل بوده و از اینکه هر روز نمی‌خواهم اصلاح کنم آسوده و راحتم. (بررسی از Amazon.com)

بدترین بررسی

اگر چه استفاده از آن ساده است، بعد از 10 جلسه، 2 هفته جدا، هنوز نتیجه عالی دیده نمی‌شود. من یک نامزد ایده‌آل هستم: پوست بسیار کم‌رنگ و موی سیاه، و از اول روی درجه 5 دستگاه از آن استفاده کرده‌ام. با توجه به اینکه این دستگاه توسط یکی از دوستان من که بسیار از آن تعریف می‌کرد به من معرفی شد، از نتایج ضعیف آن شگفت زده هستم. ناامید شدم.

نتایج کاهش مو

فیلیپس حداقل 4 دو هفته یکبار، 6 هفته برای تکمیل روند استفاده را پیشنهاد می‌کند. آن‌ها هم‌چنین توصیه می‌کنند جلسات را برای کمک به صاف نگه داشتن پوست خود به میزانی که نیاز دارید ادامه دهید.

این نتایج توسط کاربران آنلاین استفاده کننده گزارش شده است.

70 بررسی مدت زمان مشخصی را اعلام نکرده‌اند اما نتایج بسیار مثبتی را گزارش داده‌اند. حدود 35 بررسی مشاهده نتایج خوب بعد از 4 جلسه را گزارش کرده‌اند، برخی بعد از 2 و 3 جلسه! یک بررسی کاهش موی 80 تا 90 درصدی را در 4 هفته گزارش کرده، در حالی که دیگری تقریبا زمانی دو برابر آن را برای نتایج مشابه اظهار داشته است. بسیاری توصیه می‌کنند تا برای مشاهده نتایج، انتظارات واقع بینانه و صبر داشته باشید. آن‌ها هم‌چنین اشاره می‌کنند که سرعت نتایج می‌تواند بسته به ناحیه بدن متفاوت باشد.

استفاده کنندگان دفعات اصلاح و شیو خیلی کمتر شده است، فقط یک یا دوبار در هفته. رشد مجدد کند شده و منقطع، تکه تکه و نرم است و سوزنی شکل مانند زمان اصلاح نیست، بنابراین کمتر برجسته و معلوم است. برخی تکه‌های بی‌مو و در نهایت “تقریبا بدون رشد مجدد مو” گزارش کرده‌اند، در نتیجه اصلاح کردن ضروری و لازم نیست. یک نتیجه جنبی لذت بخش توسط بسیاری از کاربران گزارش شده این است که پوستی سالم‌تر بدون ایجاد موهای زیر پوستی دارند.

بعد از استفاده برای چند ماه، می‌توانید بین فاصله بین جلسات درمانی را بیشتر و طولانی‌تر کنید. چند بررسی مختلف از کاربران با استفاده طولانی مدت وجود دارد که یک آگاهی عالی از اینکه تاثیرگذاری دستگاه برای آن‌ها چگونه بوده است را می‌دهد.

من بعد از پنج سال استفاده دریافته‌ام که موی بسیار کمی دارم و در حال حاضر از دستگاه فقط حدود چهار یا شش بار بین آپریل و سپتامبر (فاصله 6 ماهه) استفاده می‌کنم. رشد مو بسیار کندتر و پراکنده‌تر شده و هم‌اکنون بسیار کم به انجام زیاد لیزر نیاز دارم. (بررسی از Amazon.co.uk)

جالب توجه است که تقریبا نیمی از بررسی‌های 3 ستاره و پایین‌تر مشاهده نتایج را با لومیای فیلیپس گزارش کرده‌اند. رشد موی آن‌ها کندتر و به صورت تکه‌ای بوده و رشد مجدد موها ظریف‌تر است. پس چرا رتبه پایین را داده‌اند؟ به این خاطر که نتایج دائمی نیستند. این مهم است که از ابتدا انتظارات واقع بینانه‌ای داشته باشیم.

لومیای فیلیپس SC2006

ارزش طول عمر شگفت انگیز فیلیپس لومیا

فیلیپس لومیا SC2006 ارزش طول عمر شگفت آوری را به شما می‌دهد. این دستگاه مقدار بسیار زیاد 140,000 فلش و یک سَری ضمیمه 4 سانتی متر مربعی بزرگ برای بدن را ارائه می‌دهد. به این معنی که استفاده یک زیر بغل حدود 25 فلش می‌برد (تقریبا 10 سانتی متر مربع). بنابراین از مجموع 140,000 فلش، شما قادر به استفاده در 5,600 زیر بغل هستید!

برای دستگاه لومیای فیلیپس SC2006 نمی‌توان لامپ جایگزین خریداری کرد، اما احتمالا به این زودی‌ها نیاز به یکی دیگر نخواهید داشت. بنابه گفته فیلیپس، یک کاربر اگر از درجه و میانگین دفعات درمان توصیه شده پیروی کند، بیش از 5 سال استفاده مداوم را با دستگاه می‌تواند داشته باشد. ماندگاری و دوام دستگاه فیلیپس لومیا 2006 طولانی‌تر از اکثر دستگاه‌های دیگر است، حتی با وجود چند لامپ جایگزین گران. اگر می‌خواهید این دستگاه را تهیه کنید، بدانید که یک دستگاه به صرفه و سرمایه گذاری عالی است.

استفاده بسیار آسان

استفاده از دستگاه فیلیپس لومیا SC2006 بسیار آسان و سریع است – فقط یکی از دلایلی است که کاربران به این دستگاه رتبه بالای 4.5 ستاره را داده‌اند. ویژگی‌ها و قابلیت‌های لومیای فیلیپس ایمنی و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد و روند استفاده و درمان شما را بسیار آسان می‌کند. شما نیز با بررسی ویژگی‌هایی که در ادامه اشاره خواهیم کرد، این موضوع را تصدیق می‌کنید.

دستگاه همان طور که از فیلیپس انتظار می‌رود دارای کیفیت خوبی است و نگهداری و استفاده از آن راحت است. (نظر از Amazon.co.uk)

استفاده از دستگاه راحت است، اصلاح، اشاره و تابش لیزر، صبر و تکرار. (نظر از Amazon.co.uk)

طراحی بی‌سیم فیلیپس لومیا را پسندیدیم. شما می‌توانید در هر جایی به دور از پریز برق و بدون در هم پیچیده شدن کابل برق از دستگاه استفاده کنید. اما، اگر شما در حال استفاده روی ناحیه‌ی بزرگی هستید، ممکن است با یک شارژ نتوانید کامل کار خود را به اتمام رسانید. این مسئله نیز مهم است که برای نگه داشتن کارایی موثر باطری دستگاه، آن را حداقل ماهی یکبار شارژ کنید (حتی اگر مرتبا به آن نیاز ندارید). برخی از نظرات با رتبه پایین ار سمت کاربرانی است که فراموش کرده‌اند دستگاه را شارژ کنند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

برای اطمینان و ایمنی، قبل از استفاده همیشه دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کرده و تست روی پوست را نیز انجام دهید!

بهترین برای: کیفیت ممتاز و طراحی با رضایت مشتری و نتایج عالی.

کلاس طراحی بالا: بی‌سیم، جای دست محکم، عدم سنگینی زیاد و راحتی استفاده.

ویژگی‌های ایمنی عالی: دریچه فلش دارای محافظ UV پوست داخلی، حسگر تماس با پوست برای جلوگیری از فلش زدن تصادفی، مناسب برای همه به جز تیره‌ترین رنگ پوست.

5 سطح انرژی (1 پایین است): شروع از پایین‌ترین تنظیم و پیش رفتن تا بالاترین درجه که هنوز هم راحت است. سطح انرژی پایین‌تر برای پوست تیره‌تر است.

زمان درمان خوب: زمان 1:15 برای پرداختن به 10cm². ضمیمه 4cm² بدن و پالس هر 3 ثانیه.

ضمیمه دقیق: فیلیپس لومیا SC2006 دارای یک قطعه ضمیمه 2cm² برای استفاده در مناطق کوچکتر، منحنی و قوس‌دار و با دسترسی سخت و هم‌چنین صورت کاربرد دارد.

فلش زدن منقطع: برای مهار استفاده در مناطق با نیاز به مراقبت بیشتر.

فلش زدن پیوسته: حرکت دستگاه روی پوست با نگه داشتن دکمه فلش، برای استفاده روی مناطق بزرگ نظیر پاها با راحتی بیشتر.

راهنمای خوب: دفترچه راهنمای جامع و روشن با راهنمای سریع استفاده برای سرعت بخشیدن به استفاده‌های بعدی.

بی‌سیم، باطری قابل شارژ: سیمی وجود ندارد که در هم بپیچد! قابل استفاده در هر جا بدون نیاز به پریز برق! قبل از استفاده شارژ کنید (100 دقیقه شارژ شدن کامل طول می‌کشد). یکبار شارژ 370 فلش در بالاترین سطح انرژی به شما می‌دهد، ممکن است نیاز به بیش از یک شارژ برای استفاده در مناطق مختلف بدن داشته باشید. شارژ کردن مرتب دستگاه را فراموش نکنید، حداقل یکبار در ماه (حتی اگر استفاده نمی‌کنید).

جوانب مثبت و منفی ذکر شده

[icon type=”vector” icon=”fa-icon-plus-sign” align=”right” size=”24″ hover_animation=”border_increase” ] مزایای فیلیپس لومیا

طراحی بیسیم، بدون نیاز به نزدیک بودن به پریز برق

استفاده آسان

بدون درد یا در بسیار کمتر از اپیلاسیون و موم انداختن

بدون موی زیر پوستی

نتایج سریع و طولانی مدت

افزایش فاصله‌ی بین دفعات استفاده به صورت فزاینده

[icon type=”vector” icon=”fa-icon-minus-sign” align=”right” size=”24″ hover_animation=”border_increase” ] معایب فیلیپس لومیا

صبر کردن برای شارژ شدن باطری

برخی از بررسی کنندگان نتوانستند تمام مناطق را در یک نشست و شارژ انجام دهند

تا اندازه‌ای سنگین برای نگه داشتن

بدون تعویض قطعات

1 نفر ادعا کرده که موجب آسیب در زیر بغل خود شده است

برخی از کاربران اظهار داشته‌اند که روی برخی نقاط خطا کرده‌اند زیرا مو بلافاصله نمی‌افتد

خدمات مشتریان و پشتیبانی

مانند اکثر دستگاه‌های IPL دیگر، شما دو سال گارانتی همراه با فیلیپس لومیا SC2006 دریافت می‌کنید. پس چرا امتیاز 5 ستاره؟

وب‌سایت فیلیپس (انگلیسی) حرفه‌ای، با میزان زیادی از اطلاعات واضح، روشن و مختصر، نظیر دانلود دفترچه راهنما است تا اگر به جزئیات بیشتری نیاز داشتید بتوانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این تجربه عالی همین جا متوقف نمی‌شود. شما قادر به انتخاب تماس تلفنی، ایمیل یا گفتگوی زنده با یک دستیار پشتیبانی آنلاین هستید. آن‌ها سریع، آگاه و مودب بوده و واقعا به شما در انتخاب دستگاه کمک کرده و راهنمایی‌های لازم را ارئه می‌دهند.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.