Woolet نسل بعدی کیف پول هوشمند

0

کیف پول هوشمند

نسل بعدی کیف‌های پول هوشمند، پول نقد و کارت‌های شما را امن نگه می‌دارد. طراحی فوق باریک، مجهز به بلوتوث، باطری خود شارژ شونده و جنس بسیار عالی، همه از ویژگی‌های این کیف پول هستند. طراحی این کیف به نحوی است که بیشترین امنیت به ویژه برای وسایل مردان را فراهم کند. می‌توان گفت تقریبا هرگز این کیف را گم نکرده و از دست نخواهید داد. این کیف پول هوشمند از پول نقد و کارت‌های شما در هر موقعیتی محافظت می‌کند. Woolet ترکیبی از بهترین‌های تکنولوژی با صنایع دستی است. این کیف پول دارای 5 سنسور مینیاتوری است که با اسمارت فون شما همگام شده و از خود با 5 راه مختلف محافظت می‌کند. در هر شرایطی، شما لازم نیست نگران باشید. این کیف تنها 9.9 میلی متر قطر داشته که بسیار باریک و نازک است.

کیف پول مردانه هوشمند

از ویژگی‌های جالب این کیف پول، خاصیت خود شارژی آن است. باطری این کیف پول به وسیله حرارت بدن و حرکت شارژ شده و قیمت آن نیز مناسب است تا تعویض باطری مستلزم هزینه زیادی نباشد.

کیف پول اسمارت

ویژگی هوشمند این کیف پول نیز بدین صورت است که به وسیله یک اپلیکیشن به تلفن همراه شما متصل شده و در صورتی که کیف پول خود را در جایی فراموش کنید، به طور خودکار به شما هشدار می‌دهد. این فاصله بین 6 تا 25 متر قابل تنظیم است. هم‌چنین اگر کیف پول خود را در میان شلوغی فضای کار خود یا خانه گم کرده‌اید به راحتی می‌توانید به وسیله تلفن همراه از طریق اپلیکیشن Woolet زنگ کیف پول را به صدا درآورید. قابل ذکر است که اپلیکیشن این کیف هوشمند آخرین مکانی که کیف قرار داشته را ذخیره کرده تا کاربر بداند در چه جایی به دنبال کیف بگردد.

هم‌چنین در صورتی که موبایل خود را نیز جایی فراموش کنید، بعد از دور شدن به میزان فاصله‌ی تنظیم شده، زنگ هشدار کیف پول به صدا درآمده و شما را آگاه می‌سازد.

کیف پول چرمی هوشمند

کیف پول Woolet تنها 9.9 میلی متر قطر داشته و در عین کوچک بودن دارای فضای داخلی زیادی است. این کیف پول دارای 4 اسلات با ابعاد 70×100 میلی متر است که هر کارتی در آن جای می‌گیرد. هم‌چنین هر نوع اسکانس با ابعاد مختلف از جمله دلار، یورو و پوند به راحتی در آن جای می‌گیرد. یک ویژگی جالب دیگر این کیف پول، جیب مخفی‌ای است که در داخل جای اسکناس جی‌سازی شده است.

کیف پول چرمی کوچک

این کیف پول از جنس چرم دست دوز بوده و در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.