میز تاشو چند منظوره چوبی فلزی

6

فضای کوچک خانه‌های امروزی نیازمند تغییر در طراحی وسایل مورد نیاز ماست. در ادامه به معرفی یک میز تاشو چند منظوره و چندکاره می‌پردازیم که با طراحی جالب خود در کمترین جا قرار گرفته و در مواقع عدم نیاز جمع می‌شود. طراحی این میز تاشو همه کاره به شکلی است که می‌توان از آن به صورت رومیزی و زمینی استفاده کرد.

میز تاشو چند منظوره

این میز تحریر تاشو چند کاره با پایه‌های مقاوم و مستحکم فلزی و هم‌چنین صفحه رویی چوبی مقاوم در برابر خط و خش استفاده‌ی کاربردی بسیاری در خانه، خوابگاه و حتی محل کار می‌تواند داشته باشد.

صفحه چوبی رویی از جنس MDF بوده و با دو لولا به پایه تاشو زیر متصل شده است. در قسمت زیر صفحه یک پایه کوچک تعبیه شده که با جا افتادن در سه سوراخ روی پایه اسکلت فلزی زیر آن به صفحه میز شیب می‌دهد. این شیب در سه زاویه قابل تنظیم بوده و کار با آن را برای مطالعه، نقاشی، انجام تکالیف و استفاده از لپ تاپ را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.

میز تاشو چند کاره

اسکلت فلزی زیرین این میز دارای چهار پایه تاشو است که کامل باز شده و قابلیت تنظیم ارتفاع در 5 حالت از 20 تا 30 سانتی متر را به میز می‌دهد. برای تنظیم ارتفاع کافیست سرپیچ روی هر پایه را باز کرده تا پایه آزاد شده و سپس در اندازه دلخواه پیچ را مجدد سفت کنید. نکته جالبی که در مورد پایه‌های این میز تحریر تاشو وجود دارد این است که شما می‌توانید دو پایه جلویی را در ارتفاع متفاوت از دو پایه عقبی تنظیم کنید (یا بالعکس) تا تنظیم شیب بیشتری داشته باشید. بدین ترتیب علاوه بر تنظیم 3 حالت شیب صفحه رویی با این کار قادر به تنظیم شیب بیشتری برای میز خواهید بود.

میز تاشو چوبی فلزی

ارتفاع سطح زیرین صفحه میز با زمین به نحوی است که می‌توان برای راحتی بیشتر حین کار، پاها را زیر آن دراز کرد. این مسئله به خصوص در زمان استفاده از میز به برای مطالعه یا لپ تاپ اهمیت بیشتری دارد.

کاربرد میز تاشو چند منظوره

همان طور که قبلا گفتیم این میز با طراحی خاص خود و با توجه به نیازهای کاربران کاربردهای بسیاری می‌تواند داشته باشد. در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

میز تحریر تاشو پایه کوتاه – اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد میز که از آن می‌توان روی زمین یا روی میز استفاده کرد. برای استفاده روی زمین کافیست پایه‌ها را باز کرده و پاهای خود را به راحتی زیر آن دراز کنید. با توجه به اینکه اکثر میزهای تحریر صاف بوده و شیب مناسب را ندارند، می‌توان این میز را در حالت بسته و تاشو روی میز قرار داده و در سه حالت شیب مورد نظرتان را تنظیم کنید. چهار سرپیچ پلاستیکی زیر میز از آسیب دیدن صفحه میز زیرین جلوگیری می‌کند.

میز لپ تاپ – استفاده از لپ تاپ روی زمین همیشه مشکل‌ساز بوده است. استفاده از این میز تاشو و هم‌چنین شیب ملایم آن کاربری لذت بخشی را برای لپ تاپ به شما می‌دهد. هم‌چنین با توجه به اینکه زیر لپ تاپ‌ها پایه‌های نگهدارنده پلاستیکی وجود دارد، از بابت سر خوردن آن‌ها روی میز نگرانی نیست. (البته یک مدل جایگزین به عنوان میز لپ تاپ نشسته دو تکه هم وجود دارد که برای استفاده موس مناسب‌تر است)

میز اتو – شما می‌توانید با انداختن یک پارچه روی سطح میز آن را به یک میز اتوی زمینی تبدیل کنید. سطح صاف این میز به شما در اتو کشیدن لباس‌هایتان کمک می‌کند.

میز غذاخوری کودک و سالمندان – از آنجا که برخی از سالمندان عزیز و کودکان به صورت نشسته راحت‌تر غذا می‌خورند، از آن می‌توانید به عنوان یک میز غذاخوری زمینی استفاده کنید.

میز تحریر کودک – برای انجام تکالیف و نقاشی کشیدن کودکان می‌توان از این میز تاشو چند منظوره به عنوان میز کودک استفاده کرد. با این میز شیب دار کودکان به راحتی به کارهای درسی و سرگرمی خود خواهند پرداخت و در طولانی مدت خستگی کمتری خواهند داشت. هم‌چنین با توجه به تحمل وزن بالای این میز می‌توان از آن به عنوان چهارپایه کودک برای شستن دست و صورت یا مسواک زدن نیز استفاده کرد.

هم‌چنین از سایز بزرگ این میز تاشو چند منظوره می‌توان به عنوان میز خوشنویسی و طراحی برای استفاده به صورت نشسته و روی زمین بهره ببرید.

میز تاشو تحریر

این میز تاشو چند منظوره چوبی فلزی با توجه به اصول ارگونومی طراحی شده است و با ویژگی شیب‌دار خود خستگی ناشی از کار زیاد را کاهش می‌دهد. هم‌چنین ابعاد آن به گونه‌ای است که به راحتی زیر مبل، تخت و صندوق عقب ماشین جا شده و به سادگی قابل حمل است. میز تاشو چند منظوره در سه سایز کوچک (35×55)، متوسط (40×60) و بزرگ (50×70) عرضه شده است که از لینک زیر می‌توانید آن را خریداری کنید.

خرید میز تحریر تاشو

میز تاشو پایه بلند

ممکن است برخی از افراد نیاز به یک میز تاشو با ارتفاع بیشتر برای استفاده جلو مبل داشته باشند. مدل دیگری از میز تاشو چند منظوره با ارتفاع بلندتر نیز تولید شده است که برای این کار مناسب است.

میز تاشو فلزی پایه بلند

میز تحریر تاشو پایه بلند هم همانند نمونه پایه کوتاه قابلیت تغییر ارتفاع و جمع شدن کامل را دارد. تنها تفاوتی که این مدل با نمونه کوتاه دارد شیب ثابت آن است، یعنی امکان تنظیم شیب مستقل وجود ندارد و تنها با تغییر ارتفاع پایه‌ها می‌توان به میز شیب داد که قاعدتا از ارتفاع نهایی میز کم می‌شود.

ویژگی‌های میز پایه بلند:

  • استحکام بسیار بالا
  • امکان تنظیم شیب دلخواه با کم و زیاد کردن ارتفاع پایه‌های جلو و عقب
  • ابعاد صفحه رویی: 70×50 سانتی متر
  • عرض پایه‌ها: 65 سانتی متر
  • ارتفاع: از 56 تا 65 سانتی متر
  • وزن: 7 کیلوگرم
  • جمع شدن در فضای کوچک
ممکن است شما دوست داشته باشید
6 نظرات
  1. هادی می گوید

    سلام
    تو تهران جایی هست که این میزها رو بفروشه؟
    قبل از خرید میخواستم از نزدیک ببینم

    1. وب نویس می گوید

      نه متاسفانه در تهران نماینده یا همکار فروش حضوری نداریم. روی لینک خرید کلیک کنید، داخل فروشگاه عکس‌های کامل همراه با مشخصات دقیق ذکر شده و می‌تونید آنلاین خریداری بفرمایید.

  2. مریم گلی می گوید

    سلام ببخشید چطوری میشه این میز رو سفارش داد سایز 50 در70و اینکه زاویه شیبش چند درجه است نهایتش؟

    1. وب نویس می گوید

      لینک خرید به رنگ قرمز پایان توضیحات هست و میتونید از سایت خرید کنید. مشخصات کامل محصول هم در لینک هست.

  3. وب نویس می گوید

    سلام. در دو مدل 50×70 و 35×60 تولید میشه.

  4. ناصر می گوید

    با سلام. ابعاد صفحه رویی میز چقدر است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.