معرفی برند ORICO

0

کمپانی اوریکو ORICO Technologies Co Ltd یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر و اکسسوری دیجیتال است. شعار برند اوریکو Easy Your PC است که شاید آن را بتوان معادل “حل مشکلات و رفع نیازهای دیجیتال شما با آسان‌ترین روش” دانست.

اوریکو ORICO

معرفی مختصر کمپانی اوریکو

کمپانی اوریکو را می‌توان یک شرکت نوآورانه در زمینه انتقال اطلاعات از طریق رابط USB و تکنولوژی شارژ دانست. این شرکت علاوه بر این در حوزه‌های دیگر نیز نوآوری و کیفیت بالای محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده است و در تمامی محصولات آن دقت در کیفیت ساخت مشاهده می‌شود.

اوریکو خود را متعهد به ارائه تجربه نوآورانه و کاربر پسند برای کاربران کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر محصولات دیجیتال هوشمند می‌داند. ORICO پروسه کامل توسعه محصولات، تولید قالب و قالب گیری تزریقی، پرس کاری فلز، تولید و مونتاژ و بازاریابی و خدمات را درون شرکت خود دارد. در تولید محصولات اوریکو همیشه به حل مسائل و نیازهای کاربران به صورت نوآورانه توجه خاصی می‌شود.

محصولات اوریکو شامل طیف جامعی از لوازم جانبی کامپیوتر و دیجیتال شامل تجهیزات ذخیره سازی و شبکه، بلوتوث و WiFi، لوازم جانبی USB و سایر محصولات مرتبط با این حوزه‌ها می‌شود.

کارکنان ORICO

کارکنان اوریکو دارای روحیه بالا و سرشار از نیروی جوانی، سرزندگی، اعتماد به نفس، خوش بینی هستند و در کنار این استعدادها، چاشنی جاه طلبی را نیز به خوبی دارند که در محصولات جدید آن هویداست. کارکنان ORICO در تمامی بخش‌ها به خوبی آموزش دیده‌اند تا خروجی کار چه در تولید محصولات و چه در بخش خدمات و بازاریابی به بهترین شکل ممکن انجام شود. تولید محصول با کیفیت اعتماد به نفس شرکت را در بخش گارانتی و خدمات پس از فروش بالا می‌برد و بدین ترتیب می‌تواند یک ضمانت مطمئن و پاسخگو به مشتریان ارائه دهد.

درباره اوریکو

کمپانی اوریکو یک شرکت نوآورانه با تکنولوژی بالا در زمینه تجهیزات انتقال دیتا و شارژ مبتنی بر USB است. تولیدات این شرکت به‌روز و بر اساس نیاز بازار و شرکت‌های مختلف است. برای مثال با ظهور USB Type C اوریکو در کمترین زمان شروع به تولیدات لوازم جانبی مختلف بر اساس این استاندارد جدید USB کرد و هم‌اکنون تنوع کاملی از تجهیزات مرتبط با Type-C را داراست.

اوریکو پس از مدتی وارد حوزه تجهیزات ذخیره سازی شده و طیف وسیعی از تجهیزات مرتبط با این حوزه را به بازار عرضه کرده است که از بهترین‌های بازار به شمار می‌آیند. دو دسته از محصولات پرکاربرد حوزه تجهیزات ذخیره سازی ORICO که در ایران نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته باکس هارد و داک هارد اوریکو است.

این کمپانی ابتدا به شروع توزیع و فروش محصولات خود در چین کرد و بعد از راه‌اندازی فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مال‌های مختلف چین، صادرات محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا، استرالیا، کره جنوبی، آلمان و سایر کشورهای اروپایی آغاز کرد. فروش محصولات ORICO در کشورهای پیشرفته نظیر آمریکا نشان از کیفیت بالای آن‌ها دارد که می‌توان آن را از بازخورد محصولات در فروشگاه‌های بزرگ آنلاین این کشور به راحتی فهمید.

یکی دیگر از نشانه‌های کیفیت بالای محصولات ORICO همکاری این کمپانی با شرکت‌های معتبر و بزرگی نظیر Western Digital, Seagate, HUAWEI, IBM, PHILIPS, Lenovo, Belkin و … هست. به خصوص در بخش تجهیزات ذخیره سازی، این شرکت همکاری نزدیکی با وسترن دیجیتال دارد.

در حال حاضر ORICO طیف وسیعی از محصولات جانبی در حوزه کامپیوتر و دیجیتال را تولید می‌کند و تقریبا هر ماه شاهد تولید محصولات جدیدی از آن هستیم. طبق گفته وب‌سایت رسمی اوریکو، این شرکت در طول 6 سال گذشته سالیانه دارای متوسط 200٪ رشد بوده است که رقم شگفت انگیزی است.

در حال حاضر محصولات ORICO در ایران با گارانتی چهار فصل (گارانتی اصلی و رسمی اوریکو) عرضه می‌شود که می‌توانید آن‌ها را لینک زیر در فروشگاه تتیس مارکت خریداری کنید.

قیمت محصولات اوریکو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.