پنجره مجازی هوشمند Atmoph Window

0

پنجره مجازی

در دنیای زندگی آپارتمانی امروز دیگر پنجره‌ها رو به سرسبزی و فضای دل‌انگیز طبیعت باز نمی‌شود. اما با Atmoph Window اتاق شما در هر جایی که باشد، پنجره شما رو به آنچه می‌خواهید باز می‌شود.

با پنجره دیجیتال Atmoph Window می‌توانید:

  • پنجره را در هر نقطه از اتاق خود قرار دهید
  • به تماشای ویدئوهای زیبا از طبیعت و شهرهای مختلف دنیا بنشینید و صدای واقعی آن مکان‌ها را بشنوید
  • هزاران ویدئو را از طریق وای فای دانلود کنید
  • پنجره را با استفاده از iPhone, Android, Apple Watch کنترل کنید
  • اطلاعات مورد نیاز را با یک نگاه و اشاره مشاهده کنید

پنجره هوشمند

این پنجره را به سادگی می‌توان روی میز قرار داد یا روی دیوار آویزان کرد. Atmoph Window پنجره‌ی جدیدی از دنیا به روی شما خواهد گشود که با آن به احساس رهایی و آرامش در اتاق خود دست خواهید یافت. با صداها و ویدئوهای زیبا از مناظر جذاب از سراسر دنیا، احساس بودن خود در آن مکان را خواهید داشت.

پنجره مجازی

ایده ساخت این پنجره به داستانی مربوط به 10 سال پیش برمی‌گردد که یکی از موسسین شرکت در اتاق خود احساس خفگی داشته است. او سپس دریافته بود که دلیل این احساس وجود آپارتمان‌ها در منظره پنجره‌ی اتاقش است و تصور می‌کرد که اگر فقط بتواند یک منظره از طبیعت را مشاهده کند یا به جای دیگری برود، حالش بهتر خواهد شد. همین ایده ساده در طی سالیان رشد کرده و پایه و اساس Atmoph Window را شکل داده است.

پنجره مجازی

تمام ویدئوهای ارائه شده در این پنجره دیجیتال به وسیله یک دوربین حرفه‌ای 4K و میکروفون با عملکرد بسیار بالا ضبط شده است. برای اینکه سازندگان این پنجره مجازی دیجیتال قصد دارند حس مناظر طبیعی را به خوبی به کاربر منتقل کنند، به صورت مداوم تمام زوایا و موقعیت دوربین بررسی و تست می‌شود. هم‌اکنون بیش از 80 فوت فیلم توسط شرکت تصویربرداری شده و به مرور فیلم‌های بیشتری نیز توسط شرکای عکاس و فیلم‌بردار آن‌ها تهیه و ضبط خواهد شد.

پنجره دیجیتال مجازی

هر کسی علاقه‌مند است تا به صورت زنده اتفاقات محل خاصی را مشاهده کند، برای همین موضوع نیز سیستم Live Streaming روی این پنجره فعال شده است. مردم در خیابانی در لندن در حال رفت آمد هستند، بارش ناگهانی باران در یک باغ زیبای کیوتو یا گله از گوسفندان سرگردان در علف‌زارهای نیوزیلند. با Atmoph Window می‌توانید زندگی روزمره را در جاهای مختلف از اتاق خود تجربه کنید. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش سیستم پخش زنده از نقاط مختلف جهان نیز هست.

پنجره دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی‌های این پنجره دیجیتال قابلیت بارگذاری تصاویر و ویدئوهای شخصی روی آن است که کاربر می‌تواند از طریق مرورگر آن‌ها را روی پنجره دیجیتال آپلود و مشاهده کند.

پنجره هوشمند دیجیتال

با اینکه اسمارت فون‌ها یک وسیله کاربردی برای جستجوی اطلاعات و دریافت هشداها و اعلان‌ها به شما می‌آیند، اما برخی اوقات در خانه و اتاق شاید برای ما مشکل باشد به خاطر دریافت یک اطلاعات ساده به گوشی خود مراجعه کنیم. پنجره دیجیتال Atmoph Window قابلیت نمایش زمان، تاریخ، وضعیت آب و هوا و تقویم را روی خود دارد. شما به سادگی و با یک نگاه به پنجره می‌توانید این اطلاعات را مشاهده کنید.

پنجره دیجیتال مجازی

با توجه به اینکه طراحی این پنجره دیجیتال باید به گونه‌ای باشد که قابلیت سازگاری و تناسب با هر طراحی داخلی را داشته باشد، در طراحی آن نهایت سادگی در نظر گرفته شده و اجزای غیر ضروری پنجره‌های واقعی از آن حذف شده است. طراحی سیم پنجره مجازی Atmoph نیز به گونه‌ای است که صاف و یک دست از زیر پنجره خارج می‌شود و به طراحی و زیبایی پنجره آسیبی وارد نمی‌کند.

پنجره هوشمند

این پنجره هوشمند مجهز به یک حسگر مجاورت (Proximity sensor) کوچک جاسازی شده در قاب بالای پنجره است که به سادگی با نگه داشتن دست در جلو پنجره می‌توان لایه اطلاعاتی پنجره را روشن کرد.

پنجره هوشمند دیجیتال

پنجره مجازی هوشمند Atmoph مجهز به یک ساعت هشدار است که شما را با صدای دلنشین پرندگان و طبیعت از خواب بیدار می‌کند. بیدار شدن در صبح با صدای دل‌انگیز طبیعت به جای صدای بیپ ساعت، می‌تواند یک تغییر زیبا در روز شما ایجاد کند. به علاوه اینکه در اول صبح و در حالت گیجی فقط با یک نگاه به پنجره می‌توانید به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

پنجره دیجیتال هوشمند

نیاز نیست شما زحمت تغییر دادن مناظر را هر روز به خود بدهید. پنجره مجازی Atmoph Window قابلیت برنامه ریزی هوشمند را داراست که به صورت خودکار بر اساس زمان، منظره‌ها را تغییر می‌دهد.

Dollar-icon پنجره مجازی هوشمند Atmoph Window در چهار رنگ و با قیمت 699 دلار عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.