نرم افزار تبدیل فرمت فیلم و ویدیو Freemake

0

Freemake یک نرم افزار رایگان و قدرتمند تبدیل فرمت فیلم و ویدئو است که با آن می‌توانید به راحتی یک کلیک انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید.

Free Make

Arrow-prevoius-2-icon نرم افزار مبدل ویدئویی کاملا رایگان

نرم افزار مبدل فرمت‌های ویدئویی Freemake یک نرم افزار رایگان بدون هیچ گونه محدودیت و هزینه می‌باشد. این نرم افزار رایگان کیفیت و کارایی‌ای در حد نرم افزارهای تجاری و پولی به شما ارائه می‌دهد.

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

پشتیبانی بیش از 200 فرمت صوتی و تصویری

شما به وسیله این نرم افزار می‌توانید اکثر فرمت‌های رایج صوتی و تصویری را تبدیل کنید.

فرمت‌های ویدئویی از قبیل: AVI, MP4, MKV, WMV, MPG, 3GP, 3G2, SWF, FLV, TOD, AVCHD, MOV, DV, RM, QT, TS, MTS و …

فرمت‌های صوتی از قبیل: MP3, AAC, WMA, WAV

فرمت‌های عکس از قبیل: JPG, BMP, PNG,GIF

فرمت های صوتی و تصویری

تبدیل ویدیوهای آنلاین به MP3

Freemake تنها نرم افزار رایگانی است که قابلیت ریپ از سایت‌های ویدئویی آنلاین از طریق لینک مستقیم را دارد.

خروجی به AVI, MP4, MKV, FLV, 3GP, MP3, HTML5

تبدیل ویدئو به فرمت‌های رایج ویدیویی، ریپ فیلم‌های دی وی دی (غیر حفاظت شده) به AVI, WMV, MP4, MPEG, MKV, FLV, SWF, 3GP. تبدیل ویدئو به فلش یا HTML5 و قرار دادن آن به صورت مستقیم در صفحه وب شما.

تبدیل برای iPod, iPhone, iPad, PSP, Android

بهینه سازی ویدیو برای اپل و دستگاه‌های اندرویدی. تبدیل آسان و راحت ویدیو به iPod Classic, Touch, Nano, iPod 5G, iPhone 1-5G, iPad 1-3G, Sony PSP, PS3, PS Vita, BlackBerry, Samsung, Nokia, Xbox, Apple TV، موبایل‌های اندرویدی، تبلت‌ها و …

تبدیل سریع ویدئو با CUDA و DXVA

نرم افزار Freemake تنها نرم افزار رایگانی است که تبدیل فرمت‌های ویدیویی را با وارد کردن تکنولوژی CUDA و DXVA برای سرعت بخشیدن به فرایند تبدیل و استفاده کمتر از CPU انجام می‌دهد. این نرم افزار به صورت خودکار پارامترهای تبدیل را شناسایی کرده و CUDA/DXVA را برای نتیجه بهتر روشن/خاموش می‌کند.

رایت ویدیو Blu-Ray

تبدیل ویدئوهای شما به فرمت بلوری و رایت با کیفیت بالای آن. با این نرم افزار می‌توانید دیسک Blu-ray را از هر ورودی ویدیو، صدا، عکس و لینک تهیه کنید. هم‌چنین می‌توانید دیسک بلوری را کپی و یا آن را در روی هارد، فایل ISO و یا فولدر Blu-ray ذخیره کنید.

رایت دی وی دی تا 40 ساعت!

این نرم افزار دارای محدودیت 2 ساعته در رایت فیلم دی وی دی نمی‌باشد و با آن می‌توانید ویدئو DVD را تا 20 ساعت رو دی وی دی استاندارد و تا 40 ساعت روی دی وی دی دو لایه رایت کنید. هم‌چنین با این نرم افزار می‌توانید کپی‌های چندگاه از DVD از تهیه کرده و آن را روی کامپیوتر، فولدر DVD و یا فایل ISO ذخیره کنید.

تبدیل ویدیو با زیرنویس

تبدیل DVD, MKV, MOV با زیرنویس به هر فرمت ویدئویی دیگر. قابلیت اضافه کردن زیرنویس خارجی SSA/SRT/ASS به هر فایل ویدیویی

ادیتور پیشرفته

ویرایش انواع فرمت‌های ویدیویی و کدک‌های صوتی برای انواع موبایل، تبلت و کنسول. ویرایش bitrate، رزولیشن، frame rate و …

آپلود عکس و MP3 در YouTube

با این نرم افزار می‌توان ویدئو، اسلاید شو تصویر و MP3 را در یوتیوب آپلود کرد. آپلود AVI, WMV, MP4, 3GP, JPG, BMP, GIF, MP3 در یوتیوب. این برنامه هم‌چنین می‌توانید در صورت نیاز ویدئو را به قسمت‌های 15 دقیقه‌ای برش داده و آن‌ها را در یک لیست پخش YouTube قرار دهد.

ساخت اسلایدشو و افکت‌های تصویری

با این نرم افزار می‌توان اسلایدشوهای زیبا با عکس‌ها و پس زمینه موسیقی MP3 ایجاد کرد. قابلیت ویرایش اسلایدشو؛ اضافه، حذف و جابه‌جا کردن تصاویر و افکت پانوروما  و در نهایت آپلود آن در YouTube

برش، ادغام، چرخاندن و محدود کردن سایز فایل

از دیگر امکان این نرم افزار می‌توان به قابلیت برش فایل ویدئویی، فلیپ و چرخاندن آن، ادغام چند فایل در یک فایل، اضافه کردن حالت انتقال بین قسمت‌ها اشاره کرد. این نرم افزار می‌تواند حجم فایل خروجی را به میزان مد نظر شما تنظیم کند (به طور مثال، 700MB, 1.4GB, 4.7GB). درست کردن نسبت تصویر، اضافه کردن نوار سیاه، کشیدن تصویر، بزرگنمایی و تنظیم خودکار از دیگر قابلیت‌های آن می‌باشد.

نرم افزار مبدل فرمت ویدیو

arrow-download-2-icon دانلود نرم افزار Freemake | سازگار با ویندوز XP/VISTA/7/8/8.1 | حجم: 27.33 مگابایت

Arrow-down-2-icon دانلود از Freemake

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.