میز لپ تاپ ایستاده و رومیزی قابل تنظیم iSkelter

0

میز لپ تاپ ایستاده قابل تنظیم

به نظر می‌رسد کار کردن با میز لپ تاپ iSkelter LIFT در حالت ایستاده کارایی و محبوبیت بیشتری داشته باشد، به خصوص برای افرادی که با خطر نشستن زیاد برای ساعت‌های طولانی مواجه هستند. واضح است که عدم فعالیت منجر به خطرات مختلفی برای سلامتی فرد می‌شود و اعتقاد بر این است که قرار گرفتن در حالت ایستاده ممکن است تا اندازه‌ای این مشکل را حل کند. میز LIFT جدیدترین میز هوشمند قابل تنظیم در بازار است که وعده بهبود وضعیت و بهره‌وری را در شعارهای تبلیغاتی‌اش داده است. تیم خلاق iSkelter بر این نظر است که طراحی براق چوبی این میز، آن را برای طراحی‌های داخلی مختلف مناسب کرده و به راحتی قابل انطباق می‌کند.

میز لپ تاپ ایستاده

ایده پشت این طراحی نسبتا ساده است؛ کاربران می‌توانند بیشتر در طول روز بایستند و زمانی که خواستند استراحت کنند فقط باید سطح میز را تنظیم کنند. این میز دارای داک مخصوص گوشی موبایل و تبلت به همراه تخته وایت برد و جالیوانی و موس پد می‌باشد. به علاوه، این میز در دو نوع چوبی روشن و تیره بامبو تولید شده است. شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت می‌کنیم تا با ویژگی‌های میز LIFT بیشتر آشنا شوید.


میز لپ تاپ رومیزی

میز کامپیوتر چوبی

میز لپ تاپ ایستاده

استند لپ تاپ رومیزی چوبی

[icon type=”vector” icon=”fa-icon-dollar” align=”right” size=”24″ hover_animation=”border_increase” ] این میز با رنگ روشن به قیمت 298 دلار و با رنگ تیره به قیمت 348 دلار عرضه شده است. (که با توجه به نرخ ارز قیمت بسیار بالایی است)

با توجه به قیمت بسیار بالای این میز و البته طرح نسبتا ساده آن، می‌توانید با سفارش میز و انتخاب رنگ چوب دلخواه خود به یک نجار در هزینه خود صرفه جویی کنید. هم‌چنین در صورتی که می‌خواهید از لپ تاپ خود روی زمین به صورت نشسته استفاده کنید، یک میز لپ تاپ نشسته خریداری کنید. هم‌چنین از لینک زیر می‌توانید میز لپ تاپ ایستاده عرضه شده در تتیس مارکت را مشاهده و خریداری کنید.

خرید میز لپ تاپ
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.