مسواک زدن دو بار در روز و حفظ محیط زیست با TIO

0

مسواک TIO

مسواک TIO یک بازنگری کامل در مسواک زدن روزانه و ترکیبی از بهترین عناصر طراحی و مراقبت از دهان و پایداری است.

همه در مورد محیط زیست نگران هستند. همه ما به نوعی سعی می‌کنیم با کاهش ضایعات، بازیافت و خرید مواد غذایی ارگانیک تا حد امکان به این امر کمک کنیم. مسلما همه ما آرزو داریم روزی برسد که همه وسایل روزمره‌ای که از آن‌ها استفاده می‌کنیم از مواد دوست‌دار محیط زیست ساخته شده باشند.

مسواک مدرن TIO

به همین منظور دو فرد خوش ذوق به فکر ساخت یک مسواک سازگار با محیط زیست افتاده‌اند. در نگاه اول شاید فکر کنید مسواک نقش چندانی در تخریب محیط زیست ندارد، اما زمانی که به صورت جهانی به آن نگاه کنیم متوجه حجم عظیم آن خواهیم شد. امروزه حجم زیادی از مسواک‌های رنگارنگ با طراحی‌های مختلف و پلاستیک‌های بی‌فایده در بازار موجود است اما مسواک TIO یک بازنگری کامل در استفاده از بهترین عناصر طراحی برای مراقبت از دهان همراه با پایداری خاص انجام داده است.

مسواک جدید TIO

طراحان TIO می‌خواهند نشان دهند که می‌توان با تغییرات بزرگ در چیزهای کوچک، تفاوت زیادی را در زندگی مشاهده کرد و مسواک یکی از همان چیزهای کوچک است.

در طراحی این مسواک به تمام موارد جنبی مانند زیبایی شناسی، ارگونومیک، عملکرد و حتی بسته بندی آن نیز توجه شده است. از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از بیوپلاستیک در ساخت مسواک اشاره کرد. نوع بسته بندی مسواک نیز به گونه‌ای است که فقط بالا و سری مسواک را دربر گرفته و به عنوان یک محافظ برای حمل در سفر هم به کار می‌رود. از دیگر مزایای مسواک TIO قابل تعویض بودن سر آن است که تنها 30٪ کل مسواک را تشکیل داده، در نتیجه در زمان تعویض سری مسواک، 70٪ بدنه مسواک دور انداخته نمی‌شود. موهای مسواک نیز بر اساس آخرین تحقیقات دندانپزشکی برای داشتن بهترین عملکرد ساخته شده است.

مسواک مدرن TIO

شاید به نظر نرسد اما محصولات کوچکی مانند مسواک اثرات بزرگ و عمده‌ای بر محیط زیست می‌گذارند. آسیب‌های زیست محیطی ناشی از افزایش میزان زباله‌های پلاستیکی که هر روز ما در حال تولید آن‌ها هستیم، بسیار زیاد است. تغییرات آب و هوایی و آلودگی اقیانوس‌ها از عواقب اولیه‌ای است که اگر تغییری اساسی در تولید کالاهای مصرفی ندهیم، شاهد آن خواهیم بود. محصوت بهداشت شخصی نظیر مسواک که دارای طول عمر کوتاهی هستند، نقش موثری را در این زمینه بازی می‌کنند.

با انتخاب دقیق محصولات با طراحی‌های ویژه و کمترین آسیب به محیط زیست می‌توانیم از آثار مخرب زیست محیطی به کمک هم بکاهیم.

آلودگی محیط زیست پلاستیک مسواک

Dollar-icon مسواک TIO با قیمت پایه 6 یورو عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.