دوچرخه الکتریکی و برقی LEAOS

0

دوچرخه برقی LEAOS

دوچرخه برقی برند LEAOS برنده جایزه بین المللی طراحی محصول Red Dot 2015، با نوآوری و طراحی بسیار عالی، که با هدف تغییر تحرک شهری مدرن در یک راه پایدار عرضه شده است. این دوچرخه برقی در سه مدل عرضه شده که یک مدل آن موسوم به E-Bike Solar کاملا خودکفا بوده و به وسیله پنل‌های خورشیدی کارگذاشته در بدنه آن قابلیت شارژ حتی در زمان حرکت را نیز دارد.

دوچرخه برقی خورشیدی

این دوچرخه برقی در دو مدل با سرعت 25 و 45 کیلومتر در ساعت و با بدنه‌ای از جنس کربن ساخته شده است و ظاهری جلاگونه دارد. موتور الکتریکی در مرکز دوچرخه جاسازی شده است و توانی معادل 250/350 وات دارد. در میانه دسته فرمان دوچرخه یک صفحه نمایش کنترل وجود دارد. توپی چرخ دنده دوچرخه برقی LEAOS اتوماتیک بوده و ترمزهای آن نیز از نوع هیدرولیک دیسکی می‌باشد. باطری این دوچرخه برقی دارای ظرفیت 11.6Ah می‌باشد، هم‌چنین باطری آن قابل برداشتن بوده و به سرعت شارژ می‌شود. مدل با سرعت 45 کیلومتر بر ساعت مجهز به چراغ LED نیز می‌باشد. از لحاظ وزنی نیز این دوچرخه بسیار سبک بوده و تنها 22 کیلوگرم (در حالت ساده) وزن دارد.

دوچرخه الکتریکی LEAOS

دوچرخه برقی

دوچرخه الکتریکی

Dollar-icon این دوچرخه با قیمت پایه 5,900 یورو به بازار عرضه شده است که با آپشن‌های مجزا تا 11,991 یورو نیز قیمت گذاری می‌شود.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.