دوربین سلفی پرنده Lily

0

دوربین پرنده سلفی

عکاسی و فیلمبرداری سلفی این روزها خیلی باب شده است (و شاید خیلی بیش از حد!). اما در عین حال که عکاسی سلفی ساده و راحت است، دارای محدودیت‌هایی از قبیل کیفیت پایین‌تر (نسبت به دوربین پشت) و قدرت مانور کمتر است. البته برخی از محدودیت‌های این نوع عکاسی به وسیله‌ی ابزارهایی نظیر مونوپاد تا حدودی برطرف شده است. در اینجا به معرفی دوربین پرنده‌ای می‌پردازیم که به شما در گرفتن یک فیلم و عکس سلفی فوق‌العاده با قدرت مانور بسیار بالا کمک می‌کند.

دوربین پرنده Lily دارای کارکردی بسیار ساده است، فقط کافیست آن را به هوا پرتاب کرده و شروع به فیلمبرداری یا عکاسی کنید.

دوربین پرنده سلفی

دوربین پرنده Lily نیازی به هیچ گونه کنترلی ندارد، شما فقط روی فعالیت خود تمرکز کنید، Lily به دنبال شما می‌آید و از ماجراجویی شما فیلمبرداری می‌کند. این دوربین می‌تواند به دنبال شما بیاید، جلو شما یا در کنارتان حرکت کند و دورتان بچرخد. با Lily یک فیلم‌برداری خاطره‌انگیز از ماجراجویی خود ثبت خواهید کرد.

دوربین سلفی پرنده

دوربین سلفی پرنده Lily مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD 1080p at 60fps و فیلمبرداری حرکت آهسته 120fps Slo-mo at 720p را دارد. دوربین این پهپاد به خوبی تنظیم شده و می‌تواند عکس و فیلم بسیار خوبی را بگیرد و ضبط کند.

دوربین ضد آب پرنده

از دیگر ویژگی‌های دوربین پرنده Lily ضد آب بودن آن است. بدنه Lily کاملا عایق بندی شده و موتور آن نیز به صورت مجزا دارای روکش عایق است. هم‌چنین این دوربین قابلیت شناور شدن روی آب را نیز دارد و می‌توان با اطمینان آن را در آب فرود آورد.

دوربین پهپاد پرنده

دوربین پرنده Lily دارای ابعاد کوچکی است و می‌توان آن را با خود در کوله پوشتی و هرجایی حمل کرد. طراحی Lily به گونه‌ای است که در مقابل باد نیز هنگام پرواز مقاوم و پایدار است.

دوربین سلفی پرنده

Dollar-icon دوربین پرنده سلفی Lily در حال حاضر با قیمت 499 دلار پیش فروش شده است.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.