استند لپ تاپ و تبلت 3 در 1 لوله‌ای

0
استند لپ تاپ و تبلت

یک استند جالب کاربردی و قابل حمل با سه حالت؛ 1) ایستاده، 2) نشسته، 3) تایپ کردن. پایه‌های قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهد تا استند را در هر یک از سه حالت ذکر شده قرار دهید تا به زاویه و ارتفاع مورد نظر خود برسید. لوله‌ی اصلی نگهدارنده استند از آلومینیوم آنودایز شده با کیفیت بالایی در حد بدنه هواپیما ساخته شده است. هم‌چنین پایه‌های استند همگی در لوله قرار می‌گیرنده تا حمل و جابه‌جایی استند را برای کاربر راحت و آسان کند.

استند لپ تاپ فلزی

این استند آلومینیومی در دو مدل لپ تاپ و تبلت موجود است. این استند از لپ تاپ‌های 13، 15، 17 اینچی و هم‌چنین MacBook Air 11 اینچی جدید نیز پشتیبانی می‌کند. گیره‌های ضد لغزش این استند، لپ تاپ و تبلت شما ایمن و محکم نگه می‌دارد.

مطالعات نشان می‌دهد نشستن طولانی مدت در محل کار می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی در سلامت فردی و در نتیجه کاهش بهره‌وری شود. ثابت شده است که، ایستادن فقط 30 دقیقه در روز می‌تواند با این نگرانی در مورد سلامتی مبارزه کند و سطح انرژی و تمرکز را در طول یک روز کاری و بعد از آن افزایش دهد.

استند نوت بوک
استند لپ تاپ در حالت ایستاده

امروزه بدن ما دچار مشکلاتی به خاطر چاقی، فشار خون بالا، دیابت، سرطان، افسردگی و بیماری‌ها و ناراحتی‌هایی از این دست شده است که یکی از دلایل آن همین مساله است که دانشمندان نام آن را “بیماری نشستن” گذاشته‌اند.

حالت دیگری که این استند دارد، حالت تایپ کردن می‌باشد که در آن دست‌ها در حالت 90 درجه قرار می‌گیرند که مانع قوز کردن و کمردرد می‌شود. هم‌چنین حالت تایپ این استند اجازه عبور جریان هوا از زیر لپ تاپ را می‌دهد که باعث خنک سازی و جلوگیری از داغ شدن بیش از لپ تاپ می‌شود.

استند تایپ لپ تاپ
استند لپ تاپ در حالت تایپ کردن

استند مدل تبلت نیز همانند مدل لپ تاپ دارای سه حالت ایستاده، نشسته و تایپ است.

استند تبلت

در هر دو مدل لپ تاپ و تبلت این استند، لوله‌ی اصلی استند دارای حلقه‌هایی برای نگهداری کابل می‌باشد.

استند آی پد و تبلت

این استند در مدل تبلت با قیمت 35 دلار و در مدل لپ تاپ با قیمت 45 دلار به بازار عرضه شده است.

استند و پایه مانیتور

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.