اختراع دوباره کلید لامپ Gecko Switch

0

کلید پرتابل چراغ

Gecko Switch یک کلید لامپ هوشمند نیست، قابل جابه‌جایی و پرتابل است! این کلید همانند کلیدهای لامپ سنتی دیگر نیازی به ثابت شدن در یک جا ندارد. با این کلید شما آزادانه می‌توانید مکان کلید لامپ خود را تعیین کنید و محدودیتی در فضای فیزیکی خانه برای نصب آن ندارید.

کلید زمان دار دیمر دار

کلید Gecko دارای قابلیت دیمر و ویژگی‌های دیگری نیز هست. شما می‌توانید آن را مانند یک زنگ هشدار برای روشن و خاموش شدن برنامه ریزی کنید. چراغ اتاق خواب می‌تواند به صورتی تنظیم شود تا در زمان بیدار شدن شما به تدریج روشن شود. یا اینکه زمانی که آن را خاموش می‌کنید لامپ با تاخیر خاموش شود. آیا تا به حال چنین کنترلی روی چراغ‌های روشنایی خود داشته‌اید؟

کلید لامپ بی سیم

با پد چسبنده ویژه Gecko، کلید می‌تواند همانند یک کاغذ یادداشت چسب‌دار چسبیده و بدون باقی گذاشتن اثری از خود جدا شده و مجدد می‌چسبد. هم‌چنین اگر پد چسبنده مقداری از قدرت چسبندگی خود را از دست داد، به سادگی می‌توان آن را با آب شست تا چسبندگی خود را مجدد به دست آورد. جالب است نه؟

کلید لامپ ریموت دار

آیکون LED روشن روی کلید به زیبایی محل لامپ مورد کنترل را نشان می‌دهد. آیکون‌های زیادی برای انتخاب روی کلید وجود دارد. نور چراغ LED روی کلید، خاموش یا روشن بودن لامپ و مکانی که خاموش است را به صورت ماهرانه‌ای نمایش می‌دهد. با این کلید دیگر نیازی به دست کشیدن روی دیوار در تاریکی برای پیدا کردن کلید نیست.

کلید لامپ بیسیم

برای نصب کلید Gecko Switch نیازی به خراب کاری دیوار و سیم کشی اضافه نیست. حتی شما نیازی به خرید لامپ‌های وایرلس گران قیمت و نگرانی درباره تنظیمات Wi-Fi مرموز آن‌ها ندارید. ما فکر می‌کنیم با دستگاه‌های هوشمند ساخته شده باید ساده‌تر و آسان‌تر شود و نه پیچیده‌تر. طراحان Gecko Switch نیز فلسفه اصلی پشت طرح خود را همین مسئله قرار داده‌اند.

هم‌چنین این کلید به وسیله اسمارت فون نیز قابل کنترل است. اپلیکیشن Gecko Switch قابلیت نصب روی اندروید و iOS را دارد و به راحتی از طریق گوشی موبایل کنترل می‌شود.

[icon type=”vector” icon=”fa-icon-dollar” align=”right” size=”16″ icon_color=”#dd3333″ hover_animation=”border_increase” ] کلید لامپ Gecko Switch برای عرضه 60 دلار قیمت گذاری شده که شامل یک پایه اصلی و یک کلید بی‌سیم است.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.