ماشین کاشت و نشاکاری آسان Tweeder

0

ماشین کاشت نشاکاری

اگر با مسئله کشاورزی و کشاورزان سر و کار داشته باشید، حتما مشاهده کرده‌اید که یکی از کارهای سخت و مهم در کشاورزی مرحله کاشت و نشاکاری است. از جمله مشکلاتی که این مرحله برای کشاورزان می‌تواند به همراه داشته باشد این است که، کشاورز باید روی زانوهای خود نشسته و کار کند. این مسئله موجب بروز ناراحتی‌هایی در پاها و به ویژه در کمر کشاورزان شده و سلامتی آن‌ها را به خطر می‌اندازد و در مرحله‌ی بعد ممکن است خستگی ناشی از کار روی کیفیت کار نیز تاثیرگذار باشد.

ماشین نشاکاری و کاشت

Tweeder، دستگاهی که اینجا به معرفی آن می‌پردازیم، یک وسیله مکانیکی ویژه کاشت و نشاکاری است که کشاورز به وسیله‌ی آن به راحتی و با کمترین زحمت می‌تواند به کار خود بپردازد. طراحی این ماشین به گونه‌ای است که شخص به صورت خوابیده روی آن قرار گرفته و با دستان خود کار کاشت را انجام می‌دهد. هم‌چنین این ماشین قابلیت تنظیم ارتفاع در 3 حالت را داشته و برای راحتی کاربر دارای ضربه‌گیرهای پلاستیکی نیز هست. یک ترمز دستی هم برای توقف ماشین در کنار چرخ پیش‌بینی شده است.

ماشین نشاکاری

دستگاه نشاکاری و کاشت

ماشین کاشت نشاکاری

از قابلیت‌های دیگر این ماشین می‌توان به جمع شوندگی راحت آن اشاره کرد که به کشاورز این امکان را می‌دهد به راحتی دستگاه را بین مکان‌های مختلف جابه‌جا و استفاده کند.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.