بطری مخلوط کن و همزن TITAN

0

بطری همزن دستی

بطری همزن Titan یک وسیله‌ی انقلابی در بین هم‌رده‌های خود حساب می‌شود. طراحی این بطری به گونه‌ای است که بدون نیاز به تکان دادن، محتویات آن مخلوط شده و هم‌چنین به سادگی تمیز می‌شود. ورزشکاران و افرادی که بدنسازی کار می‌کنند و نیاز به استفاده از مخلوط پروتئین خشک دارند یکی از طرفدران ویژه این بطری هستند. کافیست پودر مورد نیاز خود در محفظه زیرین بطری ریخته و هر زمان که نیاز داشتید با آب داخل بطری مخلوط کرده و میل کنید. علاوه بر این این بطری می‌تواند به عنوان یک وسیله‌ی کاربردی کوچک در آشپزخانه برای مخلوط کردن و هم زدن مواد نیز استفاده شود.

بطری همزن

کارکرد مخلوط کردن این بطری با استفاده از فشار دادن اهرم همزن آن است که 5 برابر سریع‌تر از هر نوع پمپی کار کرده و یک مخلوط یکدست و یکنواخت بدون هر گونه توده مخلوط نشده به شما می‌دهد. این امر به خصوص برای افرادی که بیشتر از پودرهای مکمل محلول در آب استفاده می‌کند می‌تواند بسیار مفید باشد.

بطری مخلوط کن همزن

از کاربردهای دیگر این بطری مخلوط کن می‌توان به تهیه انواع نوشیدنی، اسموتی، سس، شربت و … اشاره کرد. هم‌چنین درب این بطری به گونه‌ای ساخته شده که کاملا آب بندی بوده و بدون هیچ گونه درزی است تا از ریختن مواد داخل بطری به بیرون جلوگیری شود.

بطری مخلوط کن

روی درب بطری نیز یک دسته تاشو برای راحتی حمل و نقل آن پیش‌بینی شده است.

بطری همزن

این بطری را به راحتی می‌توان شستشو داد و هم‌چنین قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. از دیگر ویژگی‌های بطری مخلوط کن Titan می‌توان به قابل بازیافت بودن، مقاومت در برابر بو گرفتن و مقاوت در برابر ضربه اشاره کرد. گنجایش این بطری نیز 768 میلی لیتر است.

بطری مخلوط کن دستی

Dollar-icon بطری مخلوط کن TITAN با قیمت 25 دلار و در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.