کیف دوربین عکاسی AGUA با روش جدید حمل و استفاده

0

کیف دوربین دیجیتال عکاسی

AGUA! فقط یک کیف و یک بند نیست! بلکه یک محافظ فوق العاده و انعطاف پذیر است که تحولی اساسی در زمینه حمل دوربین و کیف دوربین دیجیتال ایجاد کرده است. نام AGUA که برای این کیف انتخاب شده است در زبان اسپانیایی به معنای “آب” است. در ادامه به ویژگی‌های جالب و منحصر به فرد آن خواهیم پرداخت.

کیف دوربین دیجیتال راحت

کیف دوربین ضد آب و ضد گرد و غبار AGUA متفاوت از کیف‌های ضد آب معمول بوده و این تفاوت در قابلیت خارج کردن سریع دوربین برای عکاسی است. هم‌چنین بند رودوشی این کیف به سرعت، با توجه به بدون کاربر، تنظیم می‌شود. ساختار ویژه کیف دوربین AGUA به عکاس این امکان را می‌دهد تا در هر شرایط آب و هوایی، مانند باران، برف، طوفان شن یا حتی محیط متراکم شهری، دوربین را کنار خود بدون نگرانی از رخ دادن اتفاقی برای تجهیزات گران قیمت خود به راحتی حمل کنند و در لحظه مناسب به آسانی یک شات عالی داشته باشند!

کیف دوربین دیجیتال رودوشی

از ویژگی‌های این کیف که آن را نسبت به بقیه‌ی کیف‌ها متمایز کرده است، می‌توان به سه‌تای آن‌ها اشاره کرد. بیرون کشیدن سریع دوربین؛ که باعث می‌شود عکاس هیچ صحنه‌ای را برای عکاسی از دست ندهد. ضد گرد و غبار بودن کیف بر اساس استاندارد IPX3. البته بر اساس این استاندارد شما می‌توانید از دوربین خود در برابر هر نوع بارانی نیز محافظت کنید، اما دوستانه بخواهیم بگوییم، AGUA ضد آب نیست و نمی‌توانید آن را در آب رها کرده یا با آن همراه با دلفین‌ها به شنا کردن بپردازید! تنظیم سریع نیز از دیگر ویژگی‌های این کیف به شمار می‌آید و با گیره کناری بند رودوشی کیف می‌توان به سرعت با توجه به فرم بدن وضعیت کیف را درست کرد.

بند دور گردنی دوربین دیجیتال

یکی از ویژگی‌های منحصر به کیف دوربین AGUA، بند دوربین آن است که در آن دوربین به وسیله سگک‌های سریع جدا شونده به کیف متصل می‌شود و هم‌چنین دارای یک اتصال ایمن نیز هست تا از افتادن ناگهانی دوربین جلوگیری شود. هم‌چنین در مواقع لزوم می‌توان به سرعت دوربین را از کیف جدا کرده و به عکاسی پرداخت. ویژگی جالب دیگر بند کیف این است که شما می‌توانید دوربین را به بند رودوشی کیف وصل کرده و به دور گردن خود بیاندازید و کیف نیز در این حالت تبدیل به یک کیف دسته‌دار معمولی می‌شود و می‌توان آن را حتی به کیف رودوشی دیگر یا دسته دوچرخه وصل کرد.

کیف مدرن جدید دوربین دیجیتال

قسمت جلویی کیف نیز به نحوی طراحی و ساخته شده است تا از لنز در برابر صدمات و ضربات احتمالی محافظت کند.

Dollar-icon کیف دوربین دیجیتال AGUA در سه سایز 25 (برای دوربین بدون آینه و کامپکت)، 35 (برای دوربین DSLR متوسط) و 45 (برای دوربین DSLR بزرگ) و به ترتیب با قیمت‌های 55، 60 و 65 دلار عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.