چراغ دسته دوچرخه HueRay

0

چراغ دوچرخه

اکثر چراغ‌های دوچرخه امروزی تمرکز خود را روی روشنایی جاده گذاشته‌اند و دوچرخه سواران از قسمت عقب و جلو دوچرخه دارای سیستم هشدار روشنایی هستند. در گزارشی که اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) منتشر کرده است، در سال 2014 48٪ حوادث منجر به فوت دوچرخه بین ساعت 4 عصر تا نیمه شب اتفاق رخ داده و در سال 2012 نیز 69٪ تصادفات جدی و منجر به فوت در مناطق شهری اتفاق افتاده است. در اینجا به نوعی چراغ دوچرخه خواهیم پرداخت که تولید کنندگان آن، هدف کاری خود را امن‌تر کردن دوچرخه سواری اعلام کرده‌اند.

روکش دسته دوچرخه چراغ دار

روکش دسته دوچرخه HueRay! با چراغ داخلی خود حضور دوچرخه سوار را در ترافیک به وسایل نقلیه کناری اطلاع می‌دهد که این امر باعث امنیت بیشتر دوچرخه سواران خواهد شد. بر اساس IIHS، در سال 2013، 38٪ تصادفات منجر به مرگ موتور سواران یا دوچرخه سواران در تقاطع‌ها اتفاق افتاده که یکی از رایج‌ترین آن‌ها در گردش به راست است.

چراغ دسته دوچرخه

طراحی ارگونومیک این روکش دوچرخه باعث جذب ضربات ناشی از جاده شده و از فشار روی مچ دوچرخه سواران می‌کاهد. برخلاف روکش‌های دسته معمول این روکش از جنس سیلیکون قوی و مستحکم ساخته شده است. سیلیکون دارای پایداری بالا در برابر فشار، حرارت و مقاومت در برابر فاسد شدن و خورندگی است. چراغ داخلی این روکش دسته دوچرخه مجهز به یک باطری قابل شارژ لیتیوم پلیمری است که از طریق پورت USB شارژ شده و دارای میزان روشنایی 88 لومن است.

روکش دسته دوچرخه

روکش چراغ‌دار دسته دوچرخه HueRay در 7 رنگ زیبا عرضه شده است و از دیگر مزیت‌های آن این است که چراغ از داخل روکش خارج شده تا در مواقع پارک دوچرخه، در برابر سرقت احتمالی در امان باشد!

Dollar-icon چراغ دسته دوچرخه HueRay! با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.