پناهگاه پرتابل و قابل حمل Tentative

0

پناهگاه قابل حمل

بلایای طبیعی سالیانه تعداد زیادی از مردم سراسر جهان را آواره می‌کند. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، در سال 2013 حدود 22 میلیون نفر، به علل طبیعی و سه جنگ رخ داده، در جهان بی‌خانمان شده‌اند. همین موضوع موجب شد تا استدیو طراحی DESIGNNOBIS به فکر راه حل باشد. انسان گونه انعطاف پذیری است که اغلب در شرایط وخیم و حاد قادر به پیشرفت است. با این حال، شرایط پناهندگان ممکن است از چند روز تا هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها طول بکشد و حتی برخی هرگز به وطن سابق خود برنمی‌گردند.

پناهگاه پرتابل

با این وسیله می‌توان در هر نقطه‌ای که فاجعه‌ای رخ داده یک پناهگاه محکم و قوی فراهم کرد تا اعضای خانواده در برابر عناصر مختلف ایمن باشند. پناهگاه Tentative (موقت) یک واحد فشرده، برای خط مقدم کمک رسانی هنگام بلایای طبیعی است. این پناهگاه در عین سادگی دارای نوآوری خاص خود است. Tentative از پوسته‌های فایبرگلاس آب بندی شده محکم و مقاوم در برابر آب ساخته شده که دارای عایق حرارتی پرلیت نیز می‌باشد.

پناهگاه امن پرتابل

سقف پناهگاه قابلیت جمع آوری آب را دارد و برای فضای داخلی نیز نور و تهویه طبیعی فراهم می‌کند. کف دارای عایق حرارتی است که از مواد قابل بازیافت ساخته شده است. پایه‌ها نیز به اتاق کمک می‌کند تا از سطح زمین فاصله لازم را داشته باشد که یک علت مهم سرمازدگی (هیپوترمی) در شرایط بحرانی است. پناهگاه Tentative قابلیت جمع شدن به صورت بسته صاف و تخت را دارد که حمل و نقل آن را به نقاط مختلف و شرایط آب و هوایی مختلف آسان می‌کند. هر پناهگاه فضای لازم را برای دو فرد بزرگ و دو کودک فراهم می‌کند.

پناهگاه امن قابل حمل

پناهگاه امن تاشو

هر تریلر کفی استاندارد می‌تواند 24 واحد از این پناهگاه را با خود حمل کند.

طراح: DESIGNNOBIS

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.