مونوپاد سلفی با میکروفون SoloCam

0

مونوپاد میکروفون دار

Solocom یک مونوپاد سلفی ترکیبی عجیب غریب و جذاب و احتمالا بدترین دشمن فیلمبرداران است. این مونوپاد دارای یک میکروفون به هم پیوسته با خود نیز هست که به شما در ضبط یک ویدئوی جذاب همراه با کیفیت صدای خارق‌العاده کمک می‌کند. به کمک این مونوپاد می‌توان انواع گزارش‌های خبری را با موبایل و با کیفیت صدای عالی بدون نیاز به فرد دیگری، تهیه کرد.

مونوپاد میکروفون دار

از ویژگی‌های مونوپاد Solocom می‌توان به میکروفون با کیفیت بسیار بالای آن اشاره کرد که از طریق بلوتوث به اسمارت فون متصل می‌شود. ترکیبی از یک دوربین شخصی و میکروفون با کیفیت بالا به ما امکان حذف تجهیزات ضروری گران قیمت و البته یک جفت دست اضافه را می‌دهد.

مونوپاد Solocom

پایه مونوپاد امکان چرخش 180 درجه، بدون نگرانی از پایداری دوربین را دارد. برای قرارگیری محکم و پایدار میکروفون در دست، پایه میکروفون به صورت دو دسته‌ای طراحی شده که کنترل آن را طبیعی‌تر و راحت‌تر می‌سازد. در مواقع عدم نیاز به مونوپاد نیز می‌توان آن را به صورت تاشو جمع کرد.

مونوپاد خبرنگاری میکروفون دار

مونوپاد Solocom دارای اپلیکیشن رایگان اندروید و iOS است که به کاربر امکان اشتراک گذاری و بهبود ویدئو را به صورت زنده در هنگام ضبط کردن می‌دهد. هم‌چنین با جواستیک تعبیه شده روی میکروفون می‌توان اپلیکیشن را بدون نیاز به دسترسی اسمارت فون، کنترل کرد.

مونوپاد خبرنگاری

مونوپاد Solocom قابلیت پشتیبانی از دوربین دیجیتال و GoPro را نیز به وسیله مبدل دارد. یک ویژگی دیگر Solocom قابلیت اتصال میکروفون به هر سیستم صوتی و استریو به وسیله یک مبدل بلوتوث مجزاست. هم‌چنین به صورت سفارشی می‌توان لوگوی مورد نظر خود را نیز روی میکروفون آن چاپ کرد.

Dollar-icon مونوپاد Solocom با قیمت پایه 49 دلار عرضه خواهد شد که با آپشن‌های اضافه تا 499 دلار نیز افزایش خواهد داشت.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.