غیر فعال کردن اکانت فیس بوک

0

اگر از فیس بوک خسته شده‌اید و می‌خواهید به خود استراحت داده و از دنیای مجازی FaceBook مدتی کناره گرفته و به امور دیگر بپردازید، با ما با مقاله آموزش غیر فعال کردن اکانت فیس بوک همراه شوید.

غیر فعال کردن فیس بوک

1. تفاوت غیر فعال کردن اکانت فیس بوک با حذف کامل اکانت فیس بوک. اگر می‌خواهید از اکانت فیس بوک خود خلاص شوید، اما فکر می‌کنید احتمال آن وجود دارد، هر چند کوچک، که در آینده برگردید، بهتر است اکانت خود را به جای حذف کامل، غیر فعال کنید. این روش ساده، بسیاری از فواید فرآیند پاک کردن اکانت را دارد، درحالی که در صورتی که تصمیم به برگشت گرفتید، شما را از گرفتاری ساخت اکانت جدید فیس بوک رها می‌کند. قبل از تصمیم گیری، مهم است که تفاوت غیر فعال کردن و پاک کردن را بدانید، که در زیر ذکر می‌کنیم:

  • غیر فعال کردن اکانت، تایم لاین شما را از دیگران مخفی می‌کند، اما اطلاعات شما نگهداری می‌شود. شامل، عکس، دوستان، علاقه‌مندی‌ها و …
  • در زمان غیر فعال بودن اکانت، کاربران هنوز می‌توانند شما را به رخ‌دادها دعوت کرده و در پست‌ها شما را تگ کنند، اگر چه شما نمی‌خواهید از این‌ها باخبر شوید.
  • غیر فعال‌سازی بلافاصله انجام می‌شود، مانند فعال سازی مجدد.
  • اکانت غیر فعال شده برای مدت نامحدود، تا زمان فعال سازی دوباره توسط شما، غیر فعال می‌ماند، اما هرگز بدون تایید شما حذف نمی‌شود.
  • برای فعال سازی مجدد اطلاعات ورود شما نیاز است.

تنظیمات فیس بوک

2. رفتن به صفحه تنظیمات امنیتی حساب. اگر می‌خواهید اکانت فیس بوک خود را غیر فعال کنید، ابتدا باید به صفحه تنظیمات امنیتی بروید. بعد از ورود به فیس بوک، روی فلش (رو به پایین) سمت راست بالا کلیک کرده و گزینه “Setting”را انتخاب کنید. در صفحه بعد، سمت چپ بالا، روی آیکون کوچک “Security” کلیک کنید. (این گزینه با یک نشان طلایی مشخص است)

غیر فعال کردن اکانت فیس بوک

3. روی لینک غیر فعال سازی “Deactive you account” کلیک کنید. در صفحه تنظیمات امنیتی، در پایین صفحه، شما باید یک لینک کوچک با عنوان “Deactivate your account” را مشاهده کنید. با کلیک روی این لینک توضیح فرآیند غیرفعال سازی اکانت برای شما نمایش داده می‌شود و با نشان دادن لیستی از دوستان‌تان که از دست خواهید داد، تلاش می‌کند تا شما را از این کار منصرف کند. از این تصاویر بگذرید و ادامه دهید.

غیر فعال کردن فیس بوک

4. پر کردن فرم برای غیر فعال سازی اکانت. برای تایید غیر فعال کردن اکانت فیس بوک خود، شما نیاز به تایید یکی از دلایل آورده شده برای ترک فیس بوک دارید. شما هم‌چنین می‌توانید دلیل خود را در یک متن کوتاه توضیح دهید، اگر چه این کار نیاز نیست. زمانی که آماده بودید، روی دکمه تایید “Confirm” کلیک کنید. پسورد خود را وارد کنید. حالا اکانت شما رسما غیر فعال شده است.

  • اگر نمی‌خواهید ایمیل اعلان‌ها و هشدار رویدادها را از فیس بوک دریافت کنید، فراموش نکنید که چک باکس پایین فرم غیر فعال سازی را تیک بزنید. این چک باکس با نام “opts you out of further emails” مشخص است.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.