خانه ساده مدیترانه‌ای در سالنتو

1

خانه ساده

در سالنتو نزدیکی دریا خانه‌ای زیبا و ساده در بافت قدیمی منطقه وجود دارد که توسط Massimo Iosa Ghini طراحی شده است. این خانه در میان طبیعت زیبای روستا با درختان کهن زیتون و کاج دریایی واقع شده است.

خانه سالنتو

در محیط منحصر به فرد مدیترانه‌ای و در هماهنگی با مناظر اطراف دریا، این طراح خوش ذوق تصمیم به ساخت یک خانه جدید در ادغام و همسان سازی با زمین سالنتو گرفته و در این کار از هنرمندان و سازندگان محلی و تکنیک‌های پیشنهادی آنان استفاده کرده است. در این پروژه از سنگ‌های محلی Chianca برای سنگ فرش فضای بیرونی، پانل‌های بزرگ سرامیک برای داخل، سنگ‌های آتشفشانی (توف) Acquarica برای روکش کاری، سنگ Lecce برای شومینه داخل استفاده شده است.

خانه ساده سنگی

این خانه در یک طبقه و در زمینی به مساحت حدودی یک هکتار بنا شده است. طراحی این پروژه با در نظر گرفتن تصویر کلی Salento masseria انجام شده و در آن به پوشش گیاهی موجود منطقه احترام گذاشته شده و از آن در فضای باز نزدیک اتاق نشیمن استفاده شده است. ساختار پایه‌های چوبی به کار رفته در فضای بیرونی به نحوی است که علاوه بر به ارمغان آوردن نور طبیعی برای محیط خانه، حالت طبیعی درختان موجود را نیز حفظ کرده و مانعی برای رشد و ادامه حیات آن‌ها نیست.

خانه ساده

منطقه نشیمن بزرگ با 6 متر طول رو به جنوب با قسمت ناهارخوری تبدیل به پاتوق خانواده گشته است. در اطراف چهار اتاق خواب که دارای راهرو و حمام اختصاصی خود هستند وجود دارد. شیشه بزرگ که کمک می‌کند تا از آشپزخانه نمای زیبای فضای بیرونی به خوبی دیده شود.

خانه ساده سنگی

خانه ساده روستایی

خانه سنگی

جدا از خانه، بخش مستقل خرابه قدیمی، تبدیل به یک مهمان‌خانه مجهز با محیط خارجی برای استراحت شده است. سقف مسطح با دسترسی از طریق راه پله خارجی در کنار یک آفتابخانه (سولاریوم) که از آن می‌توان به مشاهده دورنمایی وسیع از منطقه و دریا پرداخت. یک ننو برای چرت زدن، میز و صندلی ساخته شده سفارشی، بخشی از قطعات طراحی شده Iosa Ghini است که به دقت برای تزئین فضای داخلی استفاده شده‌اند. زندگی کردن با روشنایی نور و محیط اطراف طبیعی جزو مسائل اصلی در طراحی داخلی و خارجی این خانه است.

خانه ساده

خانه ساده روستایی

خانه ساده مدیترانه ای

طراحی ساده خانه

طراحی ساده خانه

طراحی ساده اتاق نشیمن

طراحی ساده آشپزخانه

طراحی ساده اتاق خواب

اتاق خواب ساده

اتاق خواب

طراحی ساده خانه

آشپزخانه ساده بزرگ

اتاق خواب

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. عباس جهان پارسا می گوید

    مرسي. در عين سادگي بسيار زيباست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.