اولین فلش مموری با شارژر موبایل و تبلت

0

فلش مموری و شارژر همراه

BRICWAVE Xpress گجتی کوچک و جالب است که یک شارژر با سرعت بالا و پشتیبان گیر داده‌ها را در یک دستگاه جمع کرده و می‌توان آن را همه جا با خود برد. از ویژگی‌های این گجت می‌توان به قابلیت جابه‌جایی بین 3 حالت: سینک/شارژ، فقط پشتیبان گیری یا شارژ سریع که می‌تواند دستگاه‌ها را در کمترین زمان شارژ کند. بهتر از همه، این گجت فوق العاده کوچک و قابل حمل است، مانند کابل‌های شارژ دیگر در هم پیچ نمی‌خورد و به راحتی قابل استفاده است.

شارژر پرتابل جیبی موبایل

زمانی که BRICWAVE™Xpress روی حالت “Express Charging” قرار دارد، تمام قدرت دستگاه فقط و فقط روی شارژ کردن قرار گرفته و مانند یک شارژر USB عمل می‌کند. (در این حالت مود Sync/Data قابل استفاده نیست). مزیت اصلی گزینه “Express Charging” این است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا گوشی موبایل و تبلت خود را در مدت زمانی تقریبا معادل نصف زمانی که دستگاه خود را به وسیله‌ی کابل‌های معمول USB شارژ می‌کند، شارژ کند.

شارژر جیبی موبایل و تبلت

این گجت که به نوعی فلش مموری نیز محسوب می‌شود در ظرفیت‌های 8 تا 64 گیگابایت عرضه شده، که فضای مناسبی را برای پشتیبان گیری و استفاده از فضای ذخیره سازی آن فراهم کرده است.

BRICWAVE™Xpress گجتی جمع و جور بوده، بنابراین به راحتی و در هر مکانی قابل حمل و استفاده است. این گجت به راحتی در جیب شلوار، کیف پول قرار می‌گیرد و حتی می‌توان آن را از دسته کلید یا جاهای دیگر به وسیله قلاب سر آن آویزان کرد. ابعاد این گجت تنها 3×7.5×1.25 سانتی متر است که جابه‌جایی آن را فوق العاده راحت کرده است.

فلش مموری آویز جاکلیدی

یکی از بزرگترین مزایای این گجت، کابل قابل انعطاف تاشو آن است که کاربران را از مشکل پیچ خوردن و گره خوردن کابل خلاص می‌کند. طول کابل دستگاه تا نقطه اتصال آن 15 سانتی متر است که به صورت تاشو در پایین گجت جمع می‌شود.

کابل تاشو شارژر موبایل

Dollar-icon این گجت با قیمت 89 دلار برای 8 گیگ، 109 دلار برای 16 گیگ و 129 دلار برای 32 گیگ عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.