چاقوی آشپزخانه چوبی

0

چاقو آشپزخانه چوبی

شرق و غرب. طراحی صنعتی و ساخت دستی. دو فرهنگ و دو زبان طراحی معمولا از هم دور هستند، به جز اینکه یک ترکیب در زبان معمول طراحی بسازند که منجر به ساخت محصولات نوآورانه‌ای برای بازارهای جهانی شود. محصولی از ترکیب فرهنگ و طراحی با نام “Fusion” که شامل دو چاقوی ساخته شده از چوب آبنوس و افرا سخت است. این چاقوی چوبی آشپزخانه در کیوتو توسط هنرمندی هنرمندی ژاپنی با نام ایسی هانااوکا و با دست درست می‌شود. در طراحی این چاقوها از هنر سنتی چوب ژاپنی الهام گرفته شده است و دارای طراحی ساده‌گرا و مینیمالیستی هستند. چاقویی بسیار ساده و در عین حال مدرن و با سبکی جهانی.

چاقوی آشپزخانه چوبی

هر دو چاقو دارای دسته‌ای ارگونومیک هستند که باعث شده به راحتی در دست قرار گرفته و در برابر لغزش مقاوم باشد. این چاقوی چوبی در دو سایز و دو مدل تیغه موجود است. مدل دندانه‌دار مناسب برای برش نان و مدل صاف و بدون دندانه مناسب برای پنیر، میوه و دسر. طراحی بدون درز این چاقو امکان نظافت و تمیزی بی‌نظیر و مراقب آسانی را به آن می‌دهد. این چاقوی چوبی دارای لبه‌ای بسیار خوب و تیز بوده و به راحتی نیز قابل تیز کردن می‌باشد. برای بسته بندی، جعبه‌های سنتی ژاپنی “Kiribaki” در نظر گرفته شده است. هم‌چنین این جعبه نقش محافظتی در برابر رطوبت در گذشت زمان را نیز دارد.

چاقو آشپزخانه جدید چوبی

چاقو آشپزخانه جدید چوبی

چاقوی آشپزخانه مدرن چوبی

Dollar-icon این چاقو در دو اندازه و با قیمت‌های 100 دلار برای سایز کوچک و 150 دلار برای سایز بزرگ به بازار عرضه شده است.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.