میز کامپیوتر فرماندهی ویکتوریا

0

میز کامپیوتر ویکتوریا

این میز که “میز فرماندهی تشکیلات ویکتوریا” نام دارد، توسط آقای بروس سفارش داده شده است. این میز از قطعات و تکه‌های دوره ویکتوریا، از جمله لاشه یک نوع پیانو قرن 19 (هارمونیوم)، ساخته شده که بروس آن‌ها را جمع آوری کرده است.

میز کامپیوتر عجیب

همه اجزای اصلی این میز در واقع عتیقه‌جات معتبر ویکتوریایی، نسخه‌های قدیمی یا اقلام بازیافتی است. اگر به پشت کنسول توجه کنید، لوله‌هایی را می‌بینید که روی دیوار سوار شده‌اند. آن‌ها در واقع وارونه هستند، اما درست است، زیرا آن‌ها هیچ عملکردی ندارند. ظاهرا استفاده از این مدل لوله‌ها در کلیسا برای زیبایی وهم انگیز مرسوم بوده و البته کارایی خاص خود را داشته‌اند، اما این جا کارایی خاصی جز زیبایی ندارند، هر چند که نسبت به نمونه‌های اصلی زیبایی کمتری دارد.

میز کامپیوتر قدیمی

ساخت و طراحی این 6 ماه طول کشیده و از افراد در 4 حرفه‌ی مختلف استفاده شده است. بازگردانی و اصلاح وسایل کهنه و عتیقه و نصب سیستم‌های کامپیوتری از جمله این موارد بوده است. در این میز کامپیوتر همه کاره تمام الکترونیک، 3 مانیتور، کامپیوتر، پرینتر، اسکنر و وب کم جاسازی شده است. اسپیکرهای شیپوری با پایه‌های چدنی در دو طرف نصب شده و با درایورهای آکوستیک مدرن اصلاح شده‌اند و در تست گرفته شده واقعا صدای زیبایی دارند.

ساعت میز کار قدیمی

ساعتی زیبا و مجلل در داشبورد میز خودنمایی می‌کند و در دو طرف آن 6 قاب عکس دیجیتال وجود دارد که تصاویر دوستان و خانواده بروس را نمایش می‌دهد.

میز کامپیوتر قدیمی

این میز دارای داک آیفون و یک اسکنر اسناد، مخفی شده زیر پنل چرمی کیبورد است.

میز قدیمی عتیقه

پورت‌های رم ریدر و USB نیز در سمت راست با روکش چوب گردو وجود دارد.

دوربین قدیمی

وب کم در وسط و بالای میز قرار گرفته و در داخل یک دوربین قدیمی جاسازی شده است. این یکی از چند مولفه‌ی میز است که به طور کامل، مبتکرانه و دقیق ساخته و اصلاح شده است، به طوری که تمام تغییرات کاملا قابل برگشت هستند.

میز کار عجیب

محفظه‌ی کاغذ پرینتر در کنار میز داخل یک سینی کشویی قرار گرفته است.

مجسمه نیم تنه چوبی

یک مجسمه نیم تنه تراشیده شده از چوب بلوط با چند چرخ دنده در کنار میز قرار دارد.

چراغ کالسکه قدیمی

یک جفت چراغ کالسکه با لامپ چشمک زن نئون، برای اطراف روشنایی مناسبی را فراهم می‌کنند.

ماشین تحریر قدیمی

در کلکسیون جمع آوری شده آقای بروس خرده ریزها و چیزهای عجیبی پیدا می‌شود، از جمله این ماشین تحریر زیبا و یک فانوس شعبده بازی.

ماشین تایپ قدیمی

ماشین تایپ واقعا دارای شرایط ویژه و بکری بود و کاملا تازه به نظر می‌رسید.

در برنزی قدیمی

یکی دیگر از موارد اضافه شده به اتاق آقای بروس، این درب برنزی شگفت انگیز و افسانه است که به نظر می‌رسد وزنی حدود یک تن داشته باشد!

اتاق کار قدیمی

و این هم آقای بروس با افتخار و میز کارشان.

ads-iconخرید میز کامپیوتر

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.