ماگ گرم نگهدارنده نوشیدنی بی‌سیم

2

لیوان گرم نگهدارنده

معمولا افرادی که علاقه‌مند به نوشیدنی‌های نظیر قهوه و چای، دو نوع هستند. عده‌ای دوست دارند نوشیدنی خود را داغ (یا در یک دمای خاص) و به اصطلاح ما لب سوز بنوشند و عده‌ای دیگر هم ترجیح می‌دهند نوشیدنی‌شان را ولرم و سرد بنوشند. ماگ گرم نگهدارنده Nano نیاز گروه اول را به خوبی برآورده می‌کند؛ کسانی که نوشیدنی خود راداغ با یک دمای ایده‌آل قابل نوشیدن دوست دارند.

لیوان گرم کن چای و قهوه

لیوان‌های عایق با گرم کننده‌ی سیمی وجود دارند که دست و پاگیر هم بوده و البته نمی‌توانند نوشیدنی را در یک دمای ثابت برای مدت طولانی نگه دارند. اینجا جایی است که Nano Heated Mug با مزیت‌های خاص خود وارد می‌شود. طراحی این لیوان به گونه‌ای است که به صورت بی‌سیم کار کرده و نوشیدنی داخل خود را در یک دمای ایده‌آل قابل آشامیدن برای مدت 45 دقیقه نگه می‌دارد. برای مثال، اگر در این لیوان قهوه داغ بریزید، لیوان آن را در یک دمای ایده‌آل (62-68 درجه سلسیوس) به صورت پیوسته و برای مدت 45 دقیقه نگه می‌دارد. این ماگ را به راحتی و بدون نگرانی می‌توانید در مکان‌های مختلف از قبیل سر کار، جلسات و … همراه خود ببرید.

لیوان گرم نگهدارنده دسته دار

 

مطمئنا کارکرد این لیوان برای گرم نگه داشتن یک بار نوشیدنی نیست؛ که اگر اینطور باشد چه نیازی به هزینه کردن برای چنین چیزی است؟ یک بار شارژ کامل ماگ می‌تواند 7 تا 8 بار پر کردن مجدد آن با چای و قهوه دام بیاورد. بدان معنی که اگر شما در روز 2 لیوان چای یا قهوه می‌نوشید، این ماگ با شارژ کامل می‌تواند تا 4 روز برای شما کار کند و دوام بیاورد.

سوال بزرگ این است که این ماگ چگونه کار می‌کند.

لیوان گرم کن بدون دسته
ماگ بدون دسته برای ماشین

 

  • این ماگ گرم نگهدارنده از گرم‌کن‌های نانو انحصاری فناوری سبز استفاده می‌کند. در سال 2012 این فناوری جایزه نوآوری سبز را از هنگ کنگ دریافت کرد.
  • تکنولوژی گرمای Nano به این معنی است که نیازی به اتصال سیمی به منبع حرارت نیست. شما به راحتی ماگ را با یک کابل USB در خانه، ماشین یا حتی با کامپیوتر خود شارژ می‌کنید.
  • با یکبار شارژ، ماگ را قطع کرده و خاموش می‌کنید و زمانی که نیاز داشتید (در جلسه، تماس تلفنی، مراقبت از بچه و دیگر کارها) آن را روشن کرده و نوشیدنی خود را در آن ریخته و ماگ نوشیدنی‌تان را به مدت 45 دقیقه برای شما گرم نگه می‌دارد.
ماگ گرم کن قهوه
ماگ همراه با پایه شارژ

 

جنس این ماگ از آلیاژ روی بوده و 70 گرم وزن داشته و دارای ابعاد 87x75x16 میلی متر می‌باشد. این ماگ در سه مدل دسته دار، بدون دسته و با پایه شارژرgd بی‌سیم عرضه شده است.

ماگ گرم گن چای و قهوه

Dollar-icon این ماگ گرم نگهدارنده با قیمت 39 دلار برای مدل معمولی و 79 دلار برای مدل با پایه شارژر بی‌سیم عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. هلیا می گوید

    سلام این ماگ رو چطور و از کجا میتونیم تهیه کنیم ؟ ممنون

    1. وب نویس می گوید

      سلام. متاسفانه این ماگ هنوز به صورت عمومی عرضه نشده و در ایران هم موجود نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.