قاب محافظ گوشی هوشمند CLIKI

0

CLIKI یک قاب محافظ گوشی هوشمند برای اسمارت فون است که دارای یک دکمه روی خود برای کنترل بسیاری از برنامه‌ها و عملکردهای گوشی است. دکمه CLIKI به صورت ایمن و متناسب در یک قاب گوشی شیک جاسازی شده و همیشه در دسترس است، اما قابلیت جدا شدن نیز داشته و می‌تواند به عنوان ریموت کنترل برای گرفتن عکس سلفی یا برای پیگیری چیزی که مورد نیاز است مورد استفاده قرار بگیرد.

قاب محافظ گوشی هوشمند

با بک کاور هوشمند CLIKI می‌توانید بدون باز کردن قفل گوشی یا نگاه کردن به صفحه آن موزیک خود را کنترل کنید. هم‌چنین با آن می‌توان عکس سلفی گروهی گرفت، با یک یا همه دوستان در کل دنیا به صورت همزمان به گفتگو پرداخت، گوشی تلفن گمشده را پیدا کرد یا درخواست کمک به اورژانس ارسال کرد. تمام این‌ها با CLIKI امکان پذیر است، دکمه هوشمند شگفت انگیز!

قاب محافظ گوشی CLIKI

در پایین به ویژگی‌های کلی قاب گوشی هوشمند CLIKI اشاره شده است، البته ممکن است برخی از ویژگی‌ها در Android و iOS فرق داشته باشد.

Cliki-03

قاب محافظ گوشی CLIKI در چهار رنگ زیبای قرمز، آبی، سبز و خاکستری می‌آید و به حلقه کلید یا گردن آویز نیز وصل می‌شود.

CLIKI

نصب و استفاده از CLIKI ساده است و به وسیله یک اپلیکیشن به راحتی کنترل و مدیریت می‌شود. فقط کافیست اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده و بعد از اتصال به CLIKI عملکرد دکمه را مدیریت کنید.

CLIKI

کنترل موزیک شما با CLIKI بسیار ساده است. فقط کافیست یکبار دکمه را فشار دهید تا آهنگ پخش یا مکث کند و برای رفتن به آهنگ بعدی نیز دوبار دکمه را بزنید. بی‌هیچ نیازی که به صفحه نمایش گوشی نگاه کنید یا آن را آنلاک کنید.

با CLIKI شما می‌توانید گوشی خود را در حالی که سلفی می‌گیرید، مطمئن نگه داشته و امکان افتادن گوشی و لرزش دوربین را نیز حذف کنید. برای گرفتن عکس‌های گروهی به سادگی می‌توان دکمه را جدا کرده و به صورت ریموت عکس گرفت.

عکس سلفی

ریموت عکس سلفی

با CLIKI می‌توان از فرمان صوتی برای دریافت جهت‌یابی با GPS، خواندن و جوابگویی به پیامک، راه‌اندازی اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی یا تلفن زدن استفاده کرد.

ریموت گوشی CLIKI

CLIKI به صورت یکپارچه با اپلیکیشن واکی تاکی کار می‌کند که به کاربر امکان اتصال به هر کسی، در هر جایی که اتصال داده (Wi-Fi, Cellular, LTE) داشته باشد را به صورت رایگان فراهم می‌کند! واکی تاکی یکی از سریع‌ترین راه‌های ارتباط با اقوام و دوستان است. به راحتی می‌توانید از این امکان در هر شرایطی فقط با فشردن یک دکمه استفاده کنید.

واکی تاکی روی دوچرخه

قاب محافظ هوشمند گوشی

امکانات این قاب محافظ گوشی هوشمند در اینجا تمام نمی‌شود! CLIKI دارای ویژگی‌های امنیتی و ردگیری نیز هست که به شما امکان ردگیری وسایل شخصی نظیر کیف دستی، کلیدها یا حتی کودک‌تان را می‌دهد.

کیف دستی نارنجی

با ویژگی TETHER (افسار) ارتباط دکمه CLIKI را به صورت بی‌سیم به گوشی نگه می‌دارد. فقط کافیست دکمه را در کیف خود گذاشته یا به چیزی که می‌خواهید وصل کنید تا در هنگام جدا شدن به شما هشدار بدهد. شما حتی می‌توانید گوشی گمشده خود را به وسیله این دکمه پیدا کنید. دیگر گوشی خود را زیر مبل و در کیف یا کافی شاپ جا نخواهید گذاشت!

ردگیری گهواره کودک

قاب محافظ گوشی CLIKI

قاب محافظ گوشی CLIKI دارای ویژگی S.O.S داخلی است که در مواقع لزوم علامت ردیابی را فعال کرده و یک پیامک همراه با موقعیت مکانی شما را به افرادی که انتخاب می‌کنید ارسال می‌کند. مسلما این ویژگی در مواقع خطر و نیاز داشتن به کمک می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

قاب محافظ گوشی CLIKI

زمانی که دستگاه در حالت S.O.S قرار دارد، به سادگی کافیست دکمه را یکبار فشار داده تا یک پیام با موقعیت مکانی فرد به دوستان و اقوام ارسال شود. با زدن دو بار دکمه سیستم ردگیری فعال شده و آن‌ها بروز رسانی‌های مکرر مکان فعلی فرد را دریافت می‌کنند.

SOS گوشی

دکمه قاب محافظ گوشی CLIKI به صورت بی‌سیم و از طریق آخرین تکنولوژی بلوتوث با مصرف انرژی پایین (Bluetooth Low Energy – BLE or Bluetooth 4.0) استفاده می‌کند. هم‌چنین این امکان برای گوشی فرد فراهم است که به صورت همزمان به دستگاه‌های مختلف نیز وصل شود.

دکمه CLIKI به همراه یک قاب محافظ گوشی آیفون 6 با قیمت 49 دلار در آینده عرضه خواهد شد.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.