چگونه وایبر را روی ویندوز نصب کنیم؟

0

همه ما با وایبر آشنایی داریم. Viber یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اسمارت فون است که با آن می‌توان از طریق اینترنت تبادل پیام متنی (چت) و تماس رایگان داشت. اما چگونه می‌توان به وایبر روی ویندوز دسترسی داشت؟ با ما باشید.

نصب وایبر روی ویندوز

1. نرم افزار وایبر را دانلود کنید. برای دانلود نرم افزار وایبر کافیست روی لینک مقابل کلیک کنید. {دانلود نرم افزار وایبر ویندوز}

نصب وایبر ویندوز

2. بعد از دانلود نرم افزار را آن را اجرا کنید. پس از پایان دانلود نرم افزار، آن را اجرا کرده و گزینه “Accept & Install” را بزنید.

نصب وایبر روی کامپیوتر

3. صبر کنید تا فرآیند دانلود و نصب تمام شود. اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد احتمالا این مرحله مدت زمان زیادی طول خواهد کشید.

نصب Viber ویندوز

4. گزینه Yes را بزنید. در اینجا از شما سوال می‌شود که آیا اپلیکیشین وایبر را روی گوشی خود دارید، که فقط باید گزینه Yes را انتخاب کنید.

نصب Viber روی ویندوز

5. شماره خود را وارد کنید. در اینجا باید ابتدا کد کشور و سپس شماره موبایل خود را وارد کنید. (شماره موبایلی که روی آن وایبر نصب است)

نصب وایبر روی ویندوز

6. کد فعال‌سازی را وارد کنید. در اینجا وایبر یک کد فعال سازی به شماره موبایل شما ارسال می‌کند که باید آن را در کادر Activation وارد کرده، سپس تیک گزینه “I have read and accept the Viber user license agreement” را زده و در پایان روی “Enter Viber” کلیک کنید.

نصب وایبر روی ویندوز

7. وایبر روی کامپیوتر شما نصب شد. تبریک می‌گوییم، هم‌اکنون وایبر روی ویندوز شما نصب شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.