آموزش نصب محافظ صفحه موبایل و تبلت

0

گوشی موبایل شما بی شک یکی از سرمایه‌های ارزشمند شماست و نگهداری از آن از اولیت‌های هر کاربر است. صفحه نمایش یکی از قطعات آسیب پذیر موبایل است که می‌توان به وسیله‌ی برچسب محافظ صفحه نمایش یا اسکرین گارد، آن را از آسیب‌های احتمالی مصون نگه داشت. اما در این بین نصب محافظ صفحه موبایل و چسباندن آن به صورت صحیح و بدون حباب یکی از دغدغه‌های کاربران است که ما در این مقاله قصد داریم روش صحیح آن را ارائه دهیم.

مراحل نصب محافظ صفحه موبایل و تبلت

نصب محافظ صفحه موبایل

1 – ابتدا محل انجام این کار و چسباندن برچسب محافظ صفحه نمایش را تمیز کرده و سعی کنید این کار را در اتاقی انجام دهید که ترجیحا هوای تند و سریع در آن جریان نداشته باشد. گرد و غبار را از روی سطح انجام کار پاک کنید. این کار را روی یک میز تمیز و به دور از فرش و موکت انجام دهید.

نصب برچسب صفحه موبایل

2 – ابتدا دستان خود را با آب و صابون شسته و کاملا خشک کنید. توجه کنید که دستان خود را یا به وسیله خشک کن برقی خشک کرده و یا صبر کنید تا به صورت طبیعی خشک شود، چون در صورت خشک کردن با حوله ممکن است پرز به دستان شما بچسبد. به وسیله یک پارچه میکروفیبر سطح صفحه نمایش موبایل را کامل از گرد و غبار و پرز و احیانا چربی پاک کنید. حتما از پارچه میکروفیبر و بدون پرز تمیز استفاده کنید.

چسباندن برچسب صفحه موبایل

3 – بعد از تمیز کردن صفحه نمایش یک بار دیگر با پارچه میکروفیبر تمیز، تمیز کردن نهایی و جمع کردن پرزهای احتمالی را انجام دهید. (می‌توانید برای مرحله قبل و این مرحله به ترتیب از دو طرف پارچه استفاده کنید)

نصب اسکرین گارد موبایل

4- برچسب محافظ صفحه نمایش را آماده کنید. دقت کنید با احتیاط برچسب را از جعبه خارج کرده تا احیانا پرزهای مقوا به برچسب نچسبد.

نصب برچسب صفحه موبایل

5- قبل از شروع چسباندن برچسب، یکبار برچسب را روی صفحه نمایش بگیرید تا موقعیت چسباندن برچسب اصطلاحا به دستتان بیاید، زیرا معمولا برچسب‌ها مقداری از صفحه نمایش کوچکتر هستند.

حدود نصف لایه اول (معمولا با شماره 1 روی برچسب مشخص می‌شود) برچسب را به آرامی از بالا جدا کرده و از بالای صفحه نمایش شروع به چسباندن برچسب به صورت نیم سانت نیم سانت کنید. سعی کنید ترجیحا حبابی زیر برچسب قرار نگیرد. این عمل را تا چسباندن کل برچسب تا پایین صفحه نمایش به آرامی انجام دهید.

چسباندن محافظ صفحه نمایش موبایل

6- به وسیله کارت عابر بانک و یا چیزی مشابه آن حباب‌های احتمالی شکل گرفته زیر برچسب را به نزدیک‌ترین لبه برچسب هدایت کنید. این کار را تا حذف کامل حباب‌ها ادامه دهید.

نصب محافظ صفحه نمایش گوشی

7- حالا لایه شماره 2 را از روی برچسب به آرامی جدا کنید. در صورت نیاز بعد از جدا کردن لایه شماره 2 مرحله 6 را مجدد انجام دهید. (در این مرحله برای حباب گیری حتما کارت بانکی با با پارچه میکروفیبر روی برچسب موبایل بکشید تا خط و خش نیفتد)

کار تمام است! شما نصب محافظ صفحه موبایل (تبلت) را به درستی انجام دادید. حالا یک برچسب محافظ صفحه نمایش بدون حباب و تمیز روی صفحه نمایش گوشی‌تان دارید.

برای انجام مراحل بالا حتما صبر و حوصله و دقت لازم را به خرج دهید تا نتیجه کارتان تمیزتر باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.