مدیریت و کنترل پهنای باند با نرم افزار Bitmeter

0

نرم افزار Bitmeter برای تحت نظرداشتن میزان دانلود و آپلود و میزان کاکرد شبکه شما طراحی و ساخته شده است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا سرعت کانکشن و میزان مصرف اینترنت خود را کنترل و مدیریت کنید.

نرم افزار کنترل و مدیریت پهنای باند Bitmeter دارای پنجره کوچک نمایشگری است که به صورت با رنگ‌های متفاوت میزان آپلود و دانلود شما و هم‌چنین سرعت آن‌ها را به شما در هر ثانیه نشان می‌دهد.

کنترل پهنای باند

اگر می‌خواهید که تاریخچه استفاده دیتای خود را ببینید، می‌توانید از پنجره‌ی Statistics میزان استفاده‌ی خود در چند ساعت گذشته، روزها و هفته‌های گذشته مشاهده کنید.

کنترل پهنای باند

داده‌های نمایش داده شده در نمودارها و گراف‌ها به صورت عددی نیز ذخیره شده و قابل نمایش است و قابلیت گرفتن خروجی از آن‌ها برای تجزیه و تحلیل دقیق آن‌ها وجود دارد.

bitmeter_totals

به وسیله‌ی ویژگی هشدار Bitmeter در صورت گذشتن از حد میزان آپلود و دانلود از میزان تعیین شده به کاربر هشدار داده می‌شود. هم‌چنین این سیستم هشدار می‌تواند برای میزان سرعت نیز به کار رود، به این شکل که در صورتی که سرعت اینترنت از میزان تعیین شده کمتر یا بیشتر شود به کاربر هشدار داده شود.

در صورتی که شما دارای محدودیت پهنای باند ماهانه هستید می‌توانید با تنظیم این مورد در نرم افزار Bitmeter در صورتی که مصرف‌تان از درصد تعیین شده‌ی شما بالاتر رفت، نرم افزار به شما اطلاع خواهد داد.

کنترل پهنای باند اینترنت

نرم افزار Bitmeter هم‌چنین دارای یک کرنومتر است که می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز شما را از قبیل سرعت دانلود و آپلود، میانگین سرعت و بالاترین و پایین‌ترین سرعت را در زمان تنظیم شده نشان دهد.

bitmeter_stopwatch

این نرم افزار دارای یک ماشین حساب دستی نیز می‌باشد که به وسیله‌ی آن می‌توان مدت زمان مورد برای انتقال یک فایل و یا میزان انتقال دیتا در مدت زمان مشخصی را حدودی به دست آورد.

bitmeter_calc

سیستم نمایش گراف Bitmeter می‌تواند به صورت شناور تنظیم شده تا در همیشه به کاربر و در تمامی برنامه‌ها نمایش داده شود، در حالت شناور میزان شفافیت پنجره نیز قابل تنظیم است. در حالت عادی هم می‌توان تنها با یک کلیک روی آیکن نرم افزار در نوار وظیفه به پنجره گراف دسترسی داشت. هم‌چنین ویژگی InfoPane نیز این امکان را به کاربر می‌دهد تا سرعت را در هر نقطه از گراف با بردن اشاره‌گر موس روی آن مشاهده نماید.

bitmeter_info

 نرم افزار کنترل و مدیریت پهنای باند Bitmeter دارای ویژگی‌های دیگری نیز هست که به تعدادی از آن‌ها در زیر اشاره شده است:

* هشدار صوتی قابل تنظیم برای موارد مختلف

* آیکون متحرک نشان دهنده آپلود و دانلود در نوار وظیفه

* پشتیبانی از Proxy

* قابلیت انتخاب کارت‌های شبکه و … برای مانیتور کردن

* قابلیت تنظیم اندازه نمایش دهنده گراف

* قابلیت تغییر واحد اندازه گیری (Kb,KB,Mb,MB)

* تغییر نوع نمایش گراف (نواری و خطی)

* تنظیم زمان آپدیت گراف

* قابلیت انتخاب رنگ‌های مختلف برای گزارش دهی و گراف

* قابلیت تنظیم شروع خودکار برای همه کاربران یا کاربر فعلی

* پشتیبان گیری خودکار و دستی از تنظیمات و تاریخچه ترافیک

arrow-download-2-icon دانلود از Codebox

Arrow-down-2-icon دانلود از Softpedia

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.